matte med slice Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Den irriterar mig! Den är liten och det är kasst att lägga in så mycket information på en så liten yta. Lägg en länk från förstasidan till en tråd i typ den här gruppen //Matte Citera
QoS Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Vi är ju sååå stolta över Ola och Niklas! Har tagit bort den nu. Enjoy! - QoS Citera
serenity Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Eftersom detta är om "Om Poker.se och POKERFORUM.nu" så antar jag att detta passar in i samma tråd. Exakt samma sak går att säga om "nyhetstips" på poker.se, där man kan läsa(?) följande just nu: Cyntax tipsar: 01:02 Karins pokerskola del 13: P... I veckans pokerskola kommer jag att avvika lite från att disku... lither tipsar: 18:08 Anders och Fredrik ska ha k... Anders Svedberg och Fredrik Forss var två av de spelare som via... lither tipsar: 13:22 Fourth Street Decisions in ... In an earlier article, Perry Friedman gave some guidelines as t.. Ganska irriterande. Gör hellre så att det är en rubrik, delad på max två rader istället för en rad, och den leder till en forumstråd eller liknande, där man också kan diskutera tipset...? Om det är för mycket jobb så förstår jag givetvis, men nu är det ju bara jobbigt att läsa tipsen. Citera
Recommended Posts