Dostojevski Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Hej! Kunde inte hitta denna sida i PFs register. Är det någon som provat den eller känner till någonting om den? Skriv gärna här isåfall...... Citera
espinola Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Ja jag har spelat där och jag skulle råda dig att hitta ngt annan sida inom BOSS, men du får nog ingen lika bra "det man ej får prata om" någon annanstans. Varför? Jo uttag från siten kan vara problematiskt. Man kan smidigt sätta in med VISA (Ingen neteller). MEN du reggar ett VISA kort och du får köra med det. Vill du registrera ett nytt måste du ta ut allt du har på kontot och så skickar de en check end of diskussion! Man kan inte ge ett BK.nummer och så skickar de till det, utan check är det som gäller! Och vi vet alla hur dyrt det är att lösa in! Mitt VISA blev stulet och jag fick ett nytt. Jag hade satt in på sajten via mitt gamla så jag ville ju såklart ändra till det nya när jag ville ta ut, men de vägrade! Gick på över 500 SEK, (FSB) för att lösa in 4 000 SEK! Så jag tog ut mina pengar därifrån och sa tack och adjö! Så vill du spela där var uppmärksam med att ta ut pengarna innan VISA-Datumet går ut och att inte bli av med skiten PS, sen tog de inte 2-10 Bankdagar att få pengarna utan snarare upp mot 20 dagar! Har ej gjort ngt VISA uttag men skulle inte bli förvånad om det okså tar tid.(ngn annnan?) Citera
Agent Cooper Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Spelade där tidigare och jag har inget att klaga på. Utbetalningen till VISA gick på ett par dagar. Sedan är det ju ingen nackdel att invånarna i Medelhavsländerna + Turkiet verkar tro att poker är samma sak som Lotto. Citera
lfx Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 "Så vill du spela där var uppmärksam med att ta ut pengarna innan VISA-Datumet går ut och att inte bli av med skiten" Japp, håller med. Har 10k$ med uttgånget visakort där, kör svenska sportingbet eller någon annan bosssite där svenskar får spela. Citera
lfx Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 "Så vill du spela där var uppmärksam med att ta ut pengarna innan VISA-Datumet går ut och att inte bli av med skiten" Japp, håller med. Har 10k$ med uttgånget visakort där, kör svenska sportingbet eller någon annan bosssite där svenskar får spela. Citera
Dostojevski Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2006 Hej! Tack för tippsen. En sak jag hunnit notera är att de betalar ut i £ vilket gör att det inte blir mycket kvar av det man cashar ut. verkar vara ett bortfall på 10%. Någon annan som märkt av detta? Citera
Recommended Posts