NötTorsken Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 OM jag och min bror vill spela samma MTT på t.ex partypoker, kan vi göra det utan risk för att bli avstängda? Vi spelar från varsitt acc såklart men från samma IP adress, finns det någon risk med att spela då? Tänkte mest på killen man kunde läsa om förrut som haft flera konton igång och spelat MTTs och han blev ju avstängd. Nå, någon som vet hur det ligger till? Citera
cOP Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Maila supporten och förklara situationen. Citera
ptempo Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Skickade det här mailet till dem för ett tag sen Is it legal for me and my friend to play at partypoker at the same time at my house (same ip-address)? We do not play the same tables or the same tournaments. Svaret: Dear ptempo, Thank you for contacting us. The problem you are encountering could be due to more than one player accessing our Poker Room from the same location (computer/IP), although not necessarily at the same time. To ensure a fair and safe poker environment, we do not allow associated players to share the same tables. As a real money player you can either play with your friends at Multi Table tournaments, or create exclusive Private tables where you can invite selected guests to play with you. Vathsala PartyPoker Customer Care Han missförstog tydligen vad jag frågade men i svaret står det att det går att spela samma mtts. Har dock inte gjort det eftersom det inte var det jag ville. Citera
Joeduck Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Tänkte mest på killen man kunde läsa om förrut som haft flera konton igång och spelat MTTs och han blev ju avstängd. är väl inte så djävla konstigt att han blev avstängd om han hade flera fajkade accounts han spelade från, hur pokersajten kom på han är mindre viktigt om ni har rent mjöl i påsen så blir det nog inga problem för dig o din bror Citera
Recommended Posts