Swalling Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Hej, vem tror ni blir bästa svensk i årets WSOP? Personligen tror jag på Bengt Sonnert, SVERIGES BÄSTE TURNERINGSSPELARE!Och hur långt tror ni bästa svensk kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Jag tror på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 DrTrallis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Om Nalle inte får en felfylla kommer det bli han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 DrTrallis!! Vad är hans riktiga namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 DrTrallis!! Vad är hans riktiga namn? Raymi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 28 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 DrTrallis!! Vad är hans riktiga namn? Raymi? aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Om Nalle får en felfylla kommer det bli han. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Om Nalle får en felfylla kommer det bli han. FYP Och där gick polletten ner, tror jag... (FYP = Fixed your post?) Har aldrig kommit underfund med vad alla menar med det på 2+2 förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Jag tror på Nalle i "Nalles Show"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Jag tror på mig själv. Jag tror också på mig själv. Minst en svensk på finalbord. Minst tre i topp-27. Minst, eeeh, tja, 64 In The Money. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Om Nalle får en felfylla kommer det bli han. FYP Beror helt på vilken definition man använder, Nalles eller vanliga människors. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cliff88 Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 hoppas iaf på erik (sagström ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firma Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 hmm, svår fråga faktist. Hoppas iaf på Kniven! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 Karin Lundgren kommer att upprepa bragden från Monte Carlo tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derpase Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Hej, vem tror ni blir bästa svensk i årets WSOP? Personligen tror jag på Bengt Sonnert, SVERIGES BÄSTE TURNERINGSSPELARE!Och hur långt tror ni bästa svensk kommer? Är det Main Event du menar? jag tycker det är intressentare att kolla efter den som lyckas bäst när man räknar ihop alla eventen. Det kräver uthållighet att orka spela 30-40 event. Men annars tror jag att det är Ken Lennaards år i år (bara han slipper norrmän i sina table draws). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Melker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Nån fjant som klonkat en satellit och fortsätter ha tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Nån fjant som klonkat en satellit och fortsätter ha tur Han syftar nog på Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Nån fjant som klonkat en satellit och fortsätter ha tur Tror med på det, det har ju varit så senaste 3 åren. kanske inte alla de senaste kvalat in på satelit men de var ju inga kända pokerproffs före VM-titeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Bollen såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 I år vinner en svensk och pokerfebern i Sverige slår alla tiders rekord. Vinnaren? B. Sonnert. Kom ihåg vart ni hörde det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Han vinner inte, men han blir bäste svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Jag tror att svensken som verkade helt störd från WSOP 2004 blir bäste svensk igen. Ännu mer störd den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 3 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Vem menar du? Bergsdorf eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts