tobjoern Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 haha.. jo det lyckades du med Hur många spelare var med i den turneringen du kom tvåa i förresten ? Citera
Trisset Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2006 Nu har jag plussat ganska mycket. BR: $317 +59 Citera
Trisset Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Har börjat bonushora readan på Prima (wild jack) på deras 100% upp till $50 bonus. Jag behöver 250 raked hands för att få bonusen, och raken ska vara minst 25c. Är det någon som vet ifall en hand räknas om jag lägger mig preflop? Var på bordet ser man hur mycket rake som dras av? Citera
Jögge Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Ja, det är ju det jag befarar. Men dessvärre går det riktigt trögt på microlimit. Känns lite som om de bästa spelarna sitter där och suger i sig pengar. Jo det är bara seriösa som spelar microlimit, vill du möta fiskar ska du spela högre. Och jag är helt seriös. Men du riskerar mycket av dina pengar när du spelar högre, men den risken tar man hellre. Citera
AAisking Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Idag har det inte alls gått bra. Förlorat rejäla delar av min BR. Två stycken totalt misslyckade SnG samt en del dålig CG. Hittills har jag förlorat $36... Vet inte riktigt om jag ska forsätta köra eller om jag ska vänta till imorgon. 28/5: -$36 BR: 45 Tjenare!! SnG kan spelas av en apa, otroligt många turrar går ut på att folda, folda,folda,folda sen allin allin allin, har man fisktur vinner man har man otur förlorar man. CG är mer skills men spela inte med för liten rulle. Citera
Trisset Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 hehe lite gamla citat. Men tack för tipsen Citera
Stoffe Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Har börjat bonushora readan på Prima (wild jack) på deras 100% upp till $50 bonus. Jag behöver 250 raked hands för att få bonusen, och raken ska vara minst 25c. Är det någon som vet ifall en hand räknas om jag lägger mig preflop? Var på bordet ser man hur mycket rake som dras av? Det räknas även om du lägger dig. Potten ska upp i $5 för att det ska bli en raked hand. Sen kan du ju alltid kontrollera hur många raked hands du har spelat i menu (tror jag det är) och raked hands. Lycka till! Citera
Trisset Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Härligt, tacj för svaret. Dessvärre håller jag på att förlorar mina pengar.... har 74 rakade nu, men jag förstår inte! Vinner inga potter alls. jäkla nut suckers hela bunten. Nu jädrans fick jag AKs...nu ska vi se Citera
Trisset Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Nej det där gick inte alls. Har fortfarande $50 kvar på neteller som jag inte vet vad jag ska göra med. Bläh för Wild Jack! Citera
Recommended Posts