Gå till innehåll

Trisset - början till bonushoreri


Trisset

Recommended Posts

Har börjat bonushora readan på Prima (wild jack) på deras 100% upp till $50 bonus.

 

Jag behöver 250 raked hands för att få bonusen, och raken ska vara minst 25c.

Är det någon som vet ifall en hand räknas om jag lägger mig preflop?

Var på bordet ser man hur mycket rake som dras av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är ju det jag befarar. Men dessvärre går det riktigt trögt på microlimit. Känns lite som om de bästa spelarna sitter där och suger i sig pengar.

 

Jo det är bara seriösa som spelar microlimit, vill du möta fiskar ska du spela högre. Och jag är helt seriös.

 

Men du riskerar mycket av dina pengar när du spelar högre, men den risken tar man hellre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det inte alls gått bra. Förlorat rejäla delar av min BR. Två stycken totalt misslyckade SnG samt en del dålig CG.

 

Hittills har jag förlorat $36... Vet inte riktigt om jag ska forsätta köra eller om jag ska vänta till imorgon.

 

28/5: -$36 BR: 45

 

Tjenare!! SnG kan spelas av en apa, otroligt många turrar går ut på att folda, folda,folda,folda sen allin allin allin, har man fisktur vinner man har man otur förlorar man. CG är mer skills men spela inte med för liten rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat bonushora readan på Prima (wild jack) på deras 100% upp till $50 bonus.

 

Jag behöver 250 raked hands för att få bonusen, och raken ska vara minst 25c.

Är det någon som vet ifall en hand räknas om jag lägger mig preflop?

Var på bordet ser man hur mycket rake som dras av?

 

Det räknas även om du lägger dig. Potten ska upp i $5 för att det ska bli en raked hand. Sen kan du ju alltid kontrollera hur många raked hands du har spelat i menu (tror jag det är) och raked hands.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...