Gå till innehåll

SAJT: BoDog.com


erbus

Recommended Posts

Råkade casha ut från deras sida för nån vecka sen utan att välja neteller eller rättare sagt jag kunde inte välja något alternativ jag bara skrev hur mycket ja ville casha ut. Hur får jag dessa pengarna nu? I check eller? Nån som gjort detta innan och vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är bodog nere för någon annan också?

Jag satt och spelade 3 sit n go när den dog.... startade om programmet, datorn och bytte även dator.. det är inte mitt internet det är fel på, alla andra klienter fungerar plus att jg inte rört något.. någon annan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade casha ut från deras sida för nån vecka sen utan att välja neteller eller rättare sagt jag kunde inte välja något alternativ jag bara skrev hur mycket ja ville casha ut. Hur får jag dessa pengarna nu? I check eller? Nån som gjort detta innan och vet?

 

gjorde precis själv samma misstag!!! Har väntat 3 j'vla veckor nu på att få min check!!! om det nu är en check som ska komma?!?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde precis själv samma misstag!!! Har väntat 3 j'vla veckor nu på att få min check!!! om det nu är en check som ska komma?!?!?!?

 

Hos de där idioterna som blandar ihop konton friskt, anklagar oskyldiga för att rega multibla konton trots att det är dom själva som gjort det, har noll koll på vilka pokersajter de har köpt upp, köper upp sajter och ger fan i att informera kunderna om förändringarna, etc etc så skulle jag inte ins vara säker på att ens få pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick det här mailet sen igår:

 

"You did not receive your payout via check. It was sent via Money Transfer and

has been

ready for pick up since February 22 when we emailed you the pick up information."

 

Okej, jag har ett namn en kontrollkod som jag fått. Måste man alltså bege sig till ett western union kontor i sverige för att få ut pengarna nu? det var tydligen till den banken som pengarna hade skickats. var i sverige finns ett western unionkontor? Sthlm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City.

 

Ngn vänlig själ som vet?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ringer ni inte bara Bodog. Dom har kanonsupport och svarar dygnet runt. Bästa support jag stött på faktiskt.

Hade cashat ut till neteller för att 1 dag senare se att pengarna dragits igen från neteller. Ringer dom och undrar vart de tagit vägen....till Bodog igen svarar de. Kollar mitt konto där, nix...inte påfyllt. Ringer Bodog. Dom skall kolla vad som hänt ögonblickligen får jag till svar. Pang bom...pengarna tillbaka till neteller.

Sen har jag ringt dom om ett par andra saker...Man pratar med någon inom 2 min, man får hjälp snabbt. Likadant med mailen...snabba svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varje gång jag mejlat supporten har jag fått svar och hjälp inom femton minuter. Bästa supporten hittills. Har inte dragit tillbaks cash fr siten än pga att jag inte vill lämna alla sportbettingfiskarna än, men de har ju utbetalningar till Neteller så jag förstår inte varför man väljer att få betalt via check.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varje gång jag mejlat supporten har jag fått svar och hjälp inom femton minuter. Bästa supporten hittills. Har inte dragit tillbaks cash fr siten än pga att jag inte vill lämna alla sportbettingfiskarna än, men de har ju utbetalningar till Neteller så jag förstår inte varför man väljer att få betalt via check.

 

Visst är det så.

Och använder man neteller har man pengarna på netellerkontot på ett swisch....inga 24 timmar här inte som på andra siter. Första gången måste man dock skicka in lite dokument oftast. Men jag faxade bara kopia körkort, kopia pass, ett dokument dom ville ha ifyllt om adress mm....sen va det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
HJÄLP. Jag behöver veta hur man kontaktar Bodog via telefon. Det står på hemsidan att detta är nummret:

Customer Service Phone: +800-1004-2004

 

Men när jag slår in det så här blir det inte rätt och jag kommer inte fram. Någon snälla hjälp mig :)

 

Har du testat: 1 8882630000?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Varför klagar alla på bodog?...Man behöver inte alls faxa in sina uppgifter utan det går jättebra att maila in sina dokument vilket jag gjorde. Är grymt nöjd med deras mail support som alltid svarat på mina mail inom 30min. Tack för nummret förresten har dock inte behövt ta till telefonsupporten ännu men jag har gott förtroende för detta företag just nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City.

 

Ngn vänlig själ som vet?..

 

 

 

Manilla, Filippinerna

 

Bättre sent än aldrig:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått en betaltning på från Bodog via western union. Vilket land pengarna är sända från nämns dock ej i deras mail och krävs tydligen vid utbetalning. Har endast fått detta: Sender's Location: 905 Amorsolo Street Legaspi Village Makati City.

 

Ngn vänlig själ som vet?..

 

http://justfuckinggoogleit.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...