YaaFaiman Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Som tråden heter: Vad finns det för svenska pokersidor?? Citera
Jennez Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Om du menar med "svenska" att de drivs av svenskar sa finns det ju en del. Annars ar det bara Svenska Spel. Citera
medaljören Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Det här är en svensk pokersida? jo finns väl ganska många svenska pokersidor, va nog inte de han syftade på dock. Finns väl bara Svenskaspel Citera
sulla Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Det finns bara svenska spel, skulle inte få finnas någon annan pga rådande spelmonopol i sverige. Citera
Komodo Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Citera
YaaFaiman Postad 24 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Nej dumskalle jag menar pokersiter Citera
Joeduck Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 finns väl massor av svenskar som driver pokersidor, de är nog alla utom svenskaspel befunna utomlands (på fysiska servrar) Citera
EL_FishkO Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 worldpokerarena är väl svensk?står tom "completely gratis" i nån terms and conditions Citera
Andersson Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Nej dumskalle jag menar pokersiter Han menar nog webbsajter som handlar om poker. Citera
stackbrat Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Haha, klassisk pf.nu tråd. Någon frågar något och det fortlöper en ivrig diskussion om vad ursprungspostaren EGENTLIGEN menar och ingen svarar på frågan (Jag är ju mycket bättre, jag klankar ner på alla andra utan att tillföra ett uns av hjälp själv, king!) Citera
nachoo Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 expekt e väl svenskt? parbet? betsson? Citera
cOP Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Haha, klassisk pf.nu tråd. Någon frågar något och det fortlöper en ivrig diskussion om vad ursprungspostaren EGENTLIGEN menar och ingen svarar på frågan (Jag är ju mycket bättre, jag klankar ner på alla andra utan att tillföra ett uns av hjälp själv, king!) Haha tänkte just på det själv, alla undrar vad trådskaparn egentligen frågor om och efter en stund kommer han själv tillbaka till tråden och rör till det ännu mer Citera
Myssion Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Nej dumskalle jag menar pokersiter Han menar nog webbsajter som handlar om poker. Jag tror han menar pokersidor. Citera
OzzzaJa Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Nej dumskalle jag menar pokersiter Han menar nog webbsajter som handlar om poker. Jag tror han menar pokersidor. Sidor som handlar om poker är det nog han söker efter skulle jag tro Citera
Jennez Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Han menar nog sidor där det står om poker om, inte där det spelas poker. Nej dumskalle jag menar pokersiter Han menar nog webbsajter som handlar om poker. Jag tror han menar pokersidor. Sidor som handlar om poker är det nog han söker efter skulle jag tro Ok... men handlar inte nämnda sidor om poker då? (Betsson, Parbet, Expekt etc) Citera
Recommended Posts