Weedobooty Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 En rolig hand inträffade när jag avnjöt min morgonpoker i morse. 10-handed $5-10 limit. Jag raisar in med AK i hjärter. Får syn av SB. Floppen kommer 4h, 5h, 8h. Han checkar, jag bettar, han synar. Kc på turn. Han bettar, raise, reraise, cap. En åtta på river. Han betar och jag synar honom bara (tänker kåk eller fyrtal) och han visar upp 6h 7h för straight flush. Snacka om perfekt flop för honom. Han har otur när åttan kommer på rivern, annars hade jag gärna cappat där också. Vad är oddsen för den floppen? Jag har faktiskt sett ännu värre en gång när jag prickade överkanten på en straight flush på turn samtidigt som en annan kille prickade underkanten och en tredje satt med ess hög flush. Citera
Weedobooty Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 Kan du utveckla, så slipper jag felposta igen... Citera
Nusseman Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12483 Citera
Recommended Posts