Gå till innehåll

Allt om €75-turneringarna på 24hPoker!


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fy vad dåligt. Först tomtar jag bort en tredjedel av stacken när jag tror att han bluffar.

 

Sen har jag QT i bigblind och floppen kommer Q63. En bettar och jag slänger in mina 3k i mitten. Får syn av 69s. Turn kommer en Q i hans färg och rivern ger J i hans färg och där var jag ute.

 

Lycka till alla som är kvar och spelar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland vill man bara slå sönder någonting, men det är ju så här pokern är...

 

Jag har strax under average och plockar äntligen upp en bra hand, QQ som SB. CO går all-in i mig och visar upp 99...självklart klonkar han på floppen. Med 50 marker kvar och blinds på 350/700 överlever jag en all-in där det blir split, sedan tvingas jag all-in som BB och förlorar trots färgdrag och överkort (hade iofs inte räknat med vinst heller preflop).

 

106:a av 375

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lol@75:an idag igen! :evil:

 

AKs mot K9o...tro på fan att han fixar triss i nior. Fast det klart...jag var ju bara 77% favorit idag preflop jämfört med 81% igår så det klart jag skulle förlora.

 

25:a av 95 idag och 15 fick pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fan glömt hur man ska spela dom här....

Jag är nog för tight tror jag. Blir fan alltid grymt lowstack strax innan pengarna.

Jag tror jag måste börja chansa lite mera tidigt, antingen bygger man en bra stack och kan börja sno som fan när alla börjar bli tighta eller så åker man tidigt :)

 

23a blev jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha loosa man 1 inköp med AA på knappen.

 

Killlen innan knappen limpar. Jag höjjer upp till 500 (bb 150) och mörkarna lägger sig, limparen synar.

 

Flop 267 rainbow typ.

 

Han checkar jag bettar lite mindre än pott, han ställer in. Borde väl anat lite här men jag synar "såklart" och han visar 66....ingen klonk.

 

Får man jobba lite då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Låg chipfemma i dagens 75:a och hade precis kommit ITM när jag plockar upp AQo i tidig position. Jag höjer 3BB och får syn av en kille som täcker mig. Floppar nötstegen och checkar, han ställer in, jag synar och han visar 99. Turn K som ger honom två par och en 9:a på river för kåk. :evil: Jag vara ju bara 97% favorit på floppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danskarna fortsätter:

 

Game # 94409508 - Texas Hold'em No Limit 1 000,00/2 000,00 - Table "EUR 3000 Satellite 365199 5"

Game ended 2005-07-11 17:32:47 UTC

 

Players:

Malmroz (13 433,00 in seat 1)

madison_dk (28 319,00 in seat 2)

butlers (2 050,00 in seat 3)

weiron (15 855,00 in seat 4)

Turbo (18 778,00 in seat 6)

amouti (7 500,00 in seat 7)

jens33ba (126,00 in seat 8)

Grashopppe (3 140,00 in seat 9)

 

Dealer: Malmroz

Small Blind: madison_dk (1 000,00)

Big Blind: butlers (2 000,00)

 

 

weiron Fold

Turbo Fold

amouti Fold

jens33ba Fold

Grashopppe Fold

Malmroz Fold

madison_dk Fold

butlers Payback (1 000,00)

 

butlers didn't show hand

 

butlers wins: 2 000,00

 

Notera hur stor stack madison_dk har och att butlers bara har 50 marker kvar efter att ha lagt BB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...