callen Postad 12 Juni , 2005 Rapport Share Postad 12 Juni , 2005 Följande fakta är klara: Emilio gick allin för 2bb Ector synade och vann Emilio spelade fler händer i turneringen Av detta måste följa: Ector hade mindre än 2bb kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 12 Juni , 2005 Rapport Share Postad 12 Juni , 2005 Yes Callen You are the winner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 4/60 nu! klonkade mina AK mot Pxts 88 och dubblade, tänkte lägga handen men låg inte heller så bra till! =) Nån mer från forumet som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 fick AA för tredje gången och lyckades bli av med nästan allt mot en stege =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 på fem händer fick jag AK QQ QQ T2o AA nu ligger jag 7/47 låg sist för fem händer sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 AA igen och träffar set igen 2/42 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 AA igen och träffar set igen 2/42 nu GL. Fortsätt uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 AA för femte gången men fick bara BB, undrar om det är för att jag haft cold cards ett tag som det är så galet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 tack så mycke! 3/23 nu, spelar två turneringar så hinner inte skriva om några speciella händer men kanske gör det i pausen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 endast två bord kvar nu och man ligger 5/18 får inga vidare kort men lyckas köpa mycke blinds för alla är så passiva. stack: 19 850 Blinds: 800/1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 stacken krympte på slutet och jag försökte köpa blindsen med K högt två ggr men båda gångerna hade snubben en bättre hand så det gick inte vägen. slutade på tionde plats och fick 216e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 4/60 nu! klonkade mina AK mot Pxts 88 och dubblade, tänkte lägga handen men låg inte heller så bra till! =) Nån mer från forumet som lirar? Egentligen borde jag väl bara synat din höjning och ställt in på flop eftersom jag var rätt säker på att du satt på AK och det inte kom något ess eller någon kung på flop. Men det är lätt att vara efterklok och eftersom jag hade en så grund stack så kändes det som fold eller all-in. Imorgon är det 7500€ Guarantee. Hoppas vi får se fler från forumet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
david Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Hej. Ska lira 7500 EUR Guarantee ikväll. Ngn som vet när den börjar och ngn mer från forumet som ska lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 jag kanske lirar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 David den börjar klockan 21:30 och jag ska nog lira ikväll igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
david Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Får passa mig för Er Pfare då! Är lite stolt för jag vann satelliten till turneringen i förrgår. SÅ det är en av de första "riktiga" turneringar jag spelar över huvud taget! Ska bli kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Grattis till vinsten! Får önska dig lycka till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Då ses vi vid finalbodet då, David! Joggystyle och emilio kan du se som döda pengar Vad kallar du dig på siten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Då ses vi vid finalbodet då, David! Joggystyle och emilio kan du se som döda pengar Vad kallar du dig på siten? Bah!! Jag är möjligtvis döda pengar, men inte Joggy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 vann lite igår så ikväll har jag råd å slaska bort en rebuy också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 vann lite igår så ikväll har jag råd å slaska bort en rebuy också! Ah! mer döda pengar till potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
david Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 "Clive" kallar jag mig för på 24h. Ska bli spännande att spela mot mer eller mindre proffs. Ryktet säger att jag mött Nusseman i ngn av den här turneringen man får byta tre gånger och ska ha så dåligt som möjligt.... Dock har jag ingen aning om ditt nick. Är dock daglig surfare på Pf och tycker det är intressant att läsa om Er pros. Syns ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 "Clive" kallar jag mig för på 24h. Ska bli spännande att spela mot mer eller mindre proffs. Ryktet säger att jag mött Nusseman i ngn av den här turneringen man får byta tre gånger och ska ha så dåligt som möjligt.... Dock har jag ingen aning om ditt nick. Är dock daglig surfare på Pf och tycker det är intressant att läsa om Er pros. Syns ikväll! Nusseman heter Nusseman på 24h. Han är oxå "semiproffs" Vi andra är bara glada wannabies. Turneringen du syftar på är den enda rätta varianten av poker och kallas "2-7 tripple draw FL", spelas ikväll 22:15 (om jag inte minns fel) Ses ikväll då! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 "Clive" kallar jag mig för på 24h. Ska bli spännande att spela mot mer eller mindre proffs. Ryktet säger att jag mött Nusseman i ngn av den här turneringen man får byta tre gånger och ska ha så dåligt som möjligt.... Dock har jag ingen aning om ditt nick. Är dock daglig surfare på Pf och tycker det är intressant att läsa om Er pros. Syns ikväll! Nusseman heter Nusseman på 24h. Han är oxå "semiproffs" Vi andra är bara glada wannabies. Turneringen du syftar på är den enda rätta varianten av poker och kallas "2-7 tripple draw FL", spelas ikväll 22:15 (om jag inte minns fel) Ses ikväll då! Lycka till Om jag hinner hem efter träningen ikväll så tänkte jag också erbjuda lite deadcash har inte hunnit köraq den på ett par veckor då jag varit upptagen på andra siter... Vi ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Jag överlevde satelliten, så ni får lite mer döda pengar i kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts