Trolldeg Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Uuuuusch.... Får in degen med AA på floppen 782. Potten ligger på 9k och han har TT. Turn x. River T. Woooho! 1,2k kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Pausstatus: 11285 efter inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Uuuuusch.... Får in degen med AA på floppen 782. Potten ligger på 9k och han har TT. Turn x. River T. Woooho! 1,2k kvar. Snyggt men synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Uuuuusch.... Får in degen med AA på floppen 782. Potten ligger på 9k och han har TT. Turn x. River T. Woooho! 1,2k kvar. Snyggt men synd Shit happens eh? Jag lever ju fortfarande iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 6.7k efter addon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigKing Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Pausstatus: 11285 efter inköp mm men om vi kommer på samma bord kan du ju låta mig dubbla en gång så kanske vi ses på finalbordet.. har 3300 i paus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 5050 efter add-on i paus. Jag har vunnit en pott...en riktigt dålig start så jag hoppas det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigKing Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 5050 efter add-on i paus. Jag har vunnit en pott...en riktigt dålig start så jag hoppas det blir bättre. men nu har du lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 BigKing: Trodde du att jag bluffade när jag höjde från knappen och du satt som BB? Nåja, jag är nöjd att jag för en gångs skull undslapp att bli slagen av ett ess när jag satt på pp under 10. 9600 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 66 plats. Fortfarande lite smålack på att jag var tvungen att bli av med större delen av markerna på AA men shit happens. Nya tag imorgon om jag inte ska ut då. Lycka till alla som är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigKing Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 ajaj åkte nyss ut. kände ett svagt call framför mig och gick all-in med A9 (1400 i stacken) Tyvärr har killen efter plockat upp QQ och lyckas inte träffa nåt ess denna gång heller. Lycka till grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigKing Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 BigKing: Trodde du att jag bluffade när jag höjde från knappen och du satt som BB? Nåja, jag är nöjd att jag för en gångs skull undslapp att bli slagen av ett ess när jag satt på pp under 10. 9600 nu... Nej inte direkt att du bluffa med J5o men jag trodde inte du skulle ha en ritigt stor hand och hoppades du skulle folda när jag re-raisa. När du inte gjorde de var de ju bara o köra på AT mot 66 kan jag tänka mig fler gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 fan syna man bort en fin bit av sin stack. En lowstack gick all in med 1.5k typ, jag synar med AJ...men sen synar en annan oxå. Flopen e bara bajs och synaren bettar ut så jag får folda. Lowstacken har AJ han oxå och synaren 88. Grymt kass syn av mig när jag tänker efter. Om jag ställt in kanske 88 hade foldat...eller han borde ha foldat! 3.3k kvar nu....dags för underverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 26/47 för tillfället.. ligger lågt med mina skithänder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 hejja chiplead Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 BigKing: Trodde du att jag bluffade när jag höjde från knappen och du satt som BB? Nåja, jag är nöjd att jag för en gångs skull undslapp att bli slagen av ett ess när jag satt på pp under 10. 9600 nu... Nej inte direkt att du bluffa med J5o men jag trodde inte du skulle ha en ritigt stor hand och hoppades du skulle folda när jag re-raisa. När du inte gjorde de var de ju bara o köra på AT mot 66 kan jag tänka mig fler gånger.. Ja det var väl en chansning från oss båda egentligen, bara att jag hade turen den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Jag bjuder på öl nästa gång jag är i Stockholm om du slår ut Aina_Pa Nusseman! Akta dig för outdrawskillsen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 gjorde ett världsmästarmove me 84o och dubblade, 23 600 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 förlorade ett par potter irad och skulle sedan bluffa snubben som hade köpt mina blinds varje gång han fick läge men han callade med A6s mot mina 56s så.... värdelöst spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Nusse, PxT och Emilo kvar....eller är det flera? 7.6K kvar...får jobba lite för att ta sig till finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Får QQ i BB, knappen foldar....SB foldar!! Och han sitter med 60k och jag typ 8k !! VAfan gör han? Handen efter snor jag blindsen med A7 handen efter dubblar jag upp med AKs mot KJs 22k nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 JAha var väl väntat.... Åker på finabordsbubblan (10e plats). Bluffar bort 1/3 av stacken med Q9o och en ställer in, jag foldar. Handen efter har jag ATs och ställer in med 5BB. En med typ lika mycke marker synar med 88 som håller. Lycka till Nusse och PxT nu!!! Fan jag ville ju att vi skulle vara 3 pfare på finalbordet, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 det här verkar ju bli en pinsam tillställning. Inga kort och alltid en raise före mig i potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Jag blev först att åka på finalbordet, kanske inte så oväntat eftersom jag hade minst marker när jag kom dit. Jag ställde in med AJs UTG och fick syn av SB som hade hittat AQo. Men jag är nöjd ändå eftersom det var första gången på över en vecka som jag hamnade ITM i en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts