Gå till innehåll

Allt om €75-turneringarna på 24hPoker!

Nusseman

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BigKing: Trodde du att jag bluffade när jag höjde från knappen och du satt som BB? Nåja, jag är nöjd att jag för en gångs skull undslapp att bli slagen av ett ess när jag satt på pp under 10. 9600 nu...

Nej inte direkt att du bluffa med J5o men jag trodde inte du skulle ha en ritigt stor hand och hoppades du skulle folda när jag re-raisa. När du inte gjorde de var de ju bara o köra på AT mot 66 kan jag tänka mig fler gånger.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan syna man bort en fin bit av sin stack.

En lowstack gick all in med 1.5k typ, jag synar med AJ...men sen synar en annan oxå. Flopen e bara bajs och synaren bettar ut så jag får folda. Lowstacken har AJ han oxå och synaren 88.

Grymt kass syn av mig när jag tänker efter. Om jag ställt in kanske 88 hade foldat...eller han borde ha foldat!

3.3k kvar nu....dags för underverk! :evil:

Länk till kommentar

BigKing: Trodde du att jag bluffade när jag höjde från knappen och du satt som BB? Nåja, jag är nöjd att jag för en gångs skull undslapp att bli slagen av ett ess när jag satt på pp under 10. 9600 nu...

Nej inte direkt att du bluffa med J5o men jag trodde inte du skulle ha en ritigt stor hand och hoppades du skulle folda när jag re-raisa. När du inte gjorde de var de ju bara o köra på AT mot 66 kan jag tänka mig fler gånger.. :)

Ja det var väl en chansning från oss båda egentligen, bara att jag hade turen den här gången.

Länk till kommentar

JAha var väl väntat....

Åker på finabordsbubblan (10e plats).

Bluffar bort 1/3 av stacken med Q9o och en ställer in, jag foldar.

Handen efter har jag ATs och ställer in med 5BB. En med typ lika mycke marker synar med 88 som håller.

Lycka till Nusse och PxT nu!!! Fan jag ville ju att vi skulle vara 3 pfare på finalbordet, men men :)

Länk till kommentar

Jag blev först att åka på finalbordet, kanske inte så oväntat eftersom jag hade minst marker när jag kom dit. Jag ställde in med AJs UTG och fick syn av SB som hade hittat AQo. Men jag är nöjd ändå eftersom det var första gången på över en vecka som jag hamnade ITM i en turnering. :)

Länk till kommentar