Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Grattis Nusse!

Du spelade upp dig ifrån början av turneringen då du "spelade dåligt" :)

Tack! Det vände när du kom till mitt bord. Då skärpte jag mig och började lira lite mer inspirerat. :) innan du kom var jag så jäkla seg och oinspirerad.

Nej, du får ändå inte 40% ;)

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Grattis Nusse!

Du spelade upp dig ifrån början av turneringen då du "spelade dåligt" :)

Tack! Det vände när du kom till mitt bord. Då skärpte jag mig och började lira lite mer inspirerat. :) innan du kom var jag så jäkla seg och oinspirerad.

Nej, du får ändå inte 40% ;)

Äsch då :P

JAg får väl ge igen nästa gång, för då kommer jag inte bluffa ska du veta! ;)

Postad
och nu är han (WILLIN) chipleader trots att han spelar sjukt dåligt

FÖR att han spelar dåligt. Chipleadern tidigt vinner nästan aldrig en tävling, just för att det nästan alltid är en lite sämre spelare som har haft tur.

Postad

Åkte som 39:a med AJs mot 42o men det är inte det som är det intressanta eftersom jag då bara hade 150 kvar. Det intressanta hände någon hand tidigare när jag ställde in på knappen med Q9s för att stjäla, BB tänker länge och väl och synar till slut med QJs (jag täckte honom dessutom)! :shock: Han vann ju så klart och börjar efteråt håna mig i chatten och kalla mig lös Gävlespelare (han kom nämligen från grannstaden och de har alltid haft lite komplex mot Gävle). Jag svarade helt enkelt att det var en dålig syn av honom och då börjar han snacka om att han läst mig bra...det var bara andra gången i turneringen jag försökt stjäla och i övrigt hade jag varit tight så jag gav inte så mycket för den "readen".