fl0w Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Vilket billigt trick, följ länken: http://www.pokeforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Haha. Det var faktiskt dålig stil av dem för att vara ett "seriöst" företag. Känns mer som att det är Porrsidor stil att gålla på med sån här "Bad link trafficking"-knep ... MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Fy fan, dom gör bort sig gång på gång. Största skojarsiten som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agorali2 Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 är det bara jag som inte ser det roliga/felaktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 jag antar att jag e för trött för o se vad de är som de luras med. , nån som har lust o berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 är det bara jag som inte ser det roliga/felaktiga? Tog c:a 5 minuter för mig att fatta. Adressen pokeforum.nu (utan r) går till wasapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Pinsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Fattas ett "r" i pokerforum.nu så istället kommer man till Wasapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Ni är på pokeRforum.nu, wasapoker har reggat pokeforum.nu Lite bad-style kan man tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 jag antar att jag e för trött för o se vad de är som de luras med. , nån som har lust o berätta? Följ länken. Det är pokerforum.nu utan första R:et i adressen. Leder till wasapoker.com... Så billigt av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 riktigt illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 De anvander adressen www.pokerforum.nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Måste ju gå att vidta åtgärder för det här. Expressen.se stämde ju skämtsidan expressen.nu och vann så de fick byta namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 jaa var bra dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Men vad är deras problem? Puckon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 men lol lönt att alla skriver samma sak... men om ni inte fatta det så fattas det ett r i adressen och då kommer man till wasapoker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 vad ska dom ha liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RubItIn Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 lite kul tycker jag, kreativt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 vad ska dom ha liksom? hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Är det inte bara hämnas? Waspoker.com leder till PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Är det inte bara hämnas? Waspoker.com leder till PF. Jag kom till party... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachhouse Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Är ju många kör på... http://www.martinspoker.se går tex till en annan site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Är det inte bara hämnas? Waspoker.com leder till PF. Jag kom till party... Självklart ska det vara stulet av party Hur kunde man tro nåt annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RubItIn Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 som sagt, alla gör sånt här..så slappna av... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Är ju många kör på... http://www.martinspoker.se går tex till en annan site ...och är dessutom en affelänk. Själv hade jag och en polare stora planer när vi 1999 registrerade någon .com-domän som var ett slagfel från Yahoo. Domänen låg kvar i byrålådan tills den förföll och lika bra var väl det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts