Gå till innehåll

froasp123 grindar bonusunder sjukskrivning!


danielfroberg

Recommended Posts

Hej;

 

Ny här på forumet när det gäller posts, men har dock varit inne och läst igenom i stort sett varenda tråd på forumet, känns det som.

 

Är jag sjuk? 8-)

 

 

Kommer att skriva en dagbok där jag lirar på carlospoker med 50$ som jag fått gratis av ngn site, och om jag hinner lira ihop 625FPP;s innan jag gått GUL dyker det in 75 nya bonusdolares :lol:

 

Mitt mål för denna dagbok är att försöka spela seriöst med dessa enstaka dollar vilket inte brukar vara lätt när rullern är lite.

 

kommer nog att mixa mellan låga S´n´Gs och kanska ett par MTT;s sen när ruller blir lite stadigare.

 

 

Jag har tidigare lirat FL SH $2/$4 på Prima med varierande resultat.

 

För tillfället är jag sjukskriven fram till 15;e augusti så nu känner jag mig som en riktig pokerspelare

(bidrag+poker= PRO) :roll:

 

Jag Kommer att spela klockan 10-16 varje vardag, och förhoppningsvis lyckas jag undvika fylleslasket :D

 

Mål är minst 2000$ innan Augusti vilket bör vara möjligt även med denna lilla startkassa. Pengarna kommer att gå till en resa framåt hösten, samt lite inköp till div. liveturneringar. (Om dem räcker till)

 

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...