Gå till innehåll

Heltok - tar MC-kort, FLT 10/20


heltok

Recommended Posts

  • Svars 508
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan avsluta dagboken lite halvt med lägesuppdatering.

 

Har kört 6h MC typ. Går bra, var i kungälv och vände och körde nästan felfritt. Teoriprov den 25e.

 

Poker har gått trögt, -$3000 i augusti tror jag. Studerar mängder med poker och utvecklas massor, men får inga bra resultat. Jämnar väl ut min uppswing till mer normal kurva. Lite tiltvarning på mig nu också :(

 

Pokerkollot går framåt. Boende betalt, alla 12 som ska med verkar ha läget under kontroll. Ser fram emot det. http://pokerkollo.blogspot.com kommer vi antagligen använda för att berätta vad som händer ifall ni vill följa det.

 

Harvar på 10/20 ett tag till iaf. Målet att ha rulle för 30/60 när jag åker ner till Bangkok så får hjort och de andra lära mig spela det! Ska snylta lite på LAB:s klonkarskillz i MTT och se om jag kan lära mig grunderna i NL också av alla duktiga NL1000spelare som ska med. Som sagt, lär bli kul och givande.

 

Glad fortsättning på sommaren och GL på borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
snyft! saknar denna dagboken, Finns så mycket matnyttigt här.

 

Är du inte sugen på att återuppta FL spelet ? eller är det bara "ingen gräns" poker som gäller nu.

 

 

gg anyway :-)

 

inte så bra som nl går nu iaf. kanske spelar lite fl någon gång i smyg, läste ju stoxboken nyss så är lite småsugen. men bedömmer det som att det är högst värde för mig i att spela NL just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte så bra som nl går nu iaf. kanske spelar lite fl någon gång i smyg, läste ju stoxboken nyss så är lite småsugen. men bedömmer det som att det är högst värde för mig i att spela NL just nu.

 

Okej, skall inte klaga en vinnande aktör mindre :) förutom teoretiskt då.

 

Beställde oxå stoxboken i helgen, hoppas den dyker upp i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...