Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 508
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kan avsluta dagboken lite halvt med lägesuppdatering.

Har kört 6h MC typ. Går bra, var i kungälv och vände och körde nästan felfritt. Teoriprov den 25e.

Poker har gått trögt, -$3000 i augusti tror jag. Studerar mängder med poker och utvecklas massor, men får inga bra resultat. Jämnar väl ut min uppswing till mer normal kurva. Lite tiltvarning på mig nu också :(

Pokerkollot går framåt. Boende betalt, alla 12 som ska med verkar ha läget under kontroll. Ser fram emot det. http://pokerkollo.blogspot.com kommer vi antagligen använda för att berätta vad som händer ifall ni vill följa det.

Harvar på 10/20 ett tag till iaf. Målet att ha rulle för 30/60 när jag åker ner till Bangkok så får hjort och de andra lära mig spela det! Ska snylta lite på LAB:s klonkarskillz i MTT och se om jag kan lära mig grunderna i NL också av alla duktiga NL1000spelare som ska med. Som sagt, lär bli kul och givande.

Glad fortsättning på sommaren och GL på borden!

• 8 months later...
Postad

snyft! saknar denna dagboken, Finns så mycket matnyttigt här.

Är du inte sugen på att återuppta FL spelet ? eller är det bara "ingen gräns" poker som gäller nu.

gg anyway :-)

Postad
snyft! saknar denna dagboken, Finns så mycket matnyttigt här.

Är du inte sugen på att återuppta FL spelet ? eller är det bara "ingen gräns" poker som gäller nu.

gg anyway :-)

inte så bra som nl går nu iaf. kanske spelar lite fl någon gång i smyg, läste ju stoxboken nyss så är lite småsugen. men bedömmer det som att det är högst värde för mig i att spela NL just nu.

Postad
inte så bra som nl går nu iaf. kanske spelar lite fl någon gång i smyg, läste ju stoxboken nyss så är lite småsugen. men bedömmer det som att det är högst värde för mig i att spela NL just nu.

Okej, skall inte klaga en vinnande aktör mindre :) förutom teoretiskt då.

Beställde oxå stoxboken i helgen, hoppas den dyker upp i veckan.