tobas Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Jag vet inte om jag är tillåten att posta denna men har ett enormt problem och tror det finns en massa Pf.nu meddlemar som kan en massa om datorer så här kommer det! Jag har precis köpt ny dator från en polare osv, men nu till problemet! Varje gång jag stänger av datorn så raderas allt jag " hade " på datorn innan jag stängde av den! Helt sjukt skumt men all musik och allt annat jag hade installerat försvann detta har hänt 2 gånger nu! Någon vet vad som är fel eller vad jag kan göra för att fixa detta enormt irreterande felet?? Hoppas inte tråden blir borttagen eller något nu i så fall ber jag om ursäkt för mitt inlägg, men hoppas få ett snabbt svar! Citera
Kalfir Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Mysko. Tråden kommer nog bara att flyttas till Off Topic då detta är Poker Off Topic. Hoppas att de inte tar bort den eftersom jag är nyfiken på vad det kan vara som spökar. Har aldrig varit med om liknande så kan tyvärr inte hjälpa till själv, men kan vara bra att veta. Citera
chlu Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 En möjlighet: Hämnande trojan tar lagen i egna händer Citera
majorj Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Låter som ett virus. Ett klassiskt hårdvarufel borde väl inte yttra sig så där...? Citera
gdaily Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Varför skulle vi ta bort denna tråd? Däremot flyttar vi den som sagt till OT. Citera
Stahl Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag har precis köpt ny dator från en polare osv STOLEN GOODS! Citera
HeadLess- Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 testa formatera, har heller aldrig hört om något liknande förrut. Citera
-Lime- Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 klart mysko. Jag fick en tanke men den är säkert hel felaktig. Är klockan nollställd i datorn varje gång, eller "funkar" tid/datum funktionen? Jag fick ett "spöke" på min dator en gång som raderade grejor hur som helst, det gick inte att få bort från burken heller så de blev till att formatera. Men som ovan så funderar jag på om du har blivigt drabbad av nått liknande... (edit) Vad händer egentligen om batteriet till moderkortet tar slut? Är det bara datum/tid funktionen som inte fungerar då nätaggregatet är i läge "på" eller vad händer egentligen? Hade jag varit du och inte vill formatera, så hade jag försökt skaffa en extern hårddisk och spara allt som jag vill ha kvar, om du inte får bort eventuella smittor Citera
Recommended Posts