baros_milan Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 jaja forsætter o sætta upp nya trådar...kanske nån svarar på denna... i alla fall så har ja fixat ett fotbolls-VM tips om nån e intresserad... kostar hundra tændstickor o vara med...alltså hundra enkronastændstickor.... man tippar på varje match och vilka lag som går vidare o på dom... sen samlar man poæng asså tre poæng før varje rætt.... 1, 2 , 3 gett itm... jag har papper færdiga bara o fylla i asså.... intresse anmæls hær.... ok tack på førhand... ja tar 20% rake... bling bling Citera
OzzzaJa Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 olé! inte riktigt min grej men gl hf! Sverige ftw Citera
baros_milan Postad 18 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2006 joo tror det e din grej...bara o fylla i ett papper sen e du med... kan ju bli miljoner tændstickor på spel... bling bling Citera
Ariados Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 haha theo din fotbollsnoerd har du nåra bra tips på lag/matcher man kan tippa på? fyfan vad det ska tippas under VM!!! Citera
baros_milan Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2006 jaa det har jag...ær ju mitt jobb lixom... men ja kommer hem snart lagom till lagpoker, o då tar jag med papper på alla matcher o vart dom spelas osså vidare... sen ær det bara o spela:) sverige ær ju ett bra tips... bling bling Citera
fannys Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 sverige kan göra mål..... weeeeeeeeee Citera
baros_milan Postad 16 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2006 jaaaa sverige kan göra mål:))))) fan satt hårt inne asså men rättvist lixom:)))) Liverpool dominerar VM... gerrard, crouch, alonso med mera... bling bling Citera
OzzzaJa Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 fan så underbar seger alltså, satt på helpänn hela matchen och när man precis hade insett att det skulle bli en ny trinidad match så kommer målet helt underbart.. kunde andas ut liksom.. Citera
Mjukis Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 Jag satt på helspänn och klonka poker.. orka se på fotboll lixom... Citera
OzzzaJa Postad 16 Juni , 2006 Rapport Postad 16 Juni , 2006 lol, det var ju ungefär lika troligt som att min AA skulle bli utdragen Citera
Recommended Posts