Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är inte det precis samma grej som förut? Såg på AB tidigare idag att det fanns en ny film... kan inte se flash på jobbet, så väntade till jag kom hem med att kolla.

Och så är det precis samma grej som förut? Huh? Varför göra en nyhet av det? Ytterligare EN, EN, bildruta i skitkvalitet. Nåja, vad vore livet om AB hade riktiga nyheter?

Postad

Är inte det precis samma grej som förut? Såg på AB tidigare idag att det fanns en ny film... kan inte se flash på jobbet, så väntade till jag kom hem med att kolla.

Och så är det precis samma grej som förut? Huh? Varför göra en nyhet av det? Ytterligare EN, EN, bildruta i skitkvalitet. Nåja, vad vore livet om AB hade riktiga nyheter?

Postad

tja, vad hade du väntat dig? Planet flög i närmare 200 meter / sekund. Med tanke på hur ofta vanliga övervakningskameror tar sina bilder så är det väl rätt bra att det inte bara blev en före och efter bild.

/ Perli

Postad

Hade väntat mig något nytt. Inte en till film i samma vinkel som gav mig en, 1, ny frame.

Så tråkig nyhet liksom. Hade det åtminstone varit en film från en annan vinkel så hade det varit "nytt". Nu var det samma kamera igen. Fast denna gång med mycket sämre kvalitet.

"För att tysta falska konspirationsrteorier som flukturerat på nätet" - jovisst. Mycket bra sätt att spä på dem snarare.

Postad
Förstår dock inte varför de hållit inne med den här filmen. Var ett tag sedan det hände.

De kanske nyss blev klara med den ;)

Nedå, är absolut inte på konspirations(läs rigg)-sidan..