Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jo trivdes bra.. men jag har standarden att spela upp en 100 sek till 2 k sen då loosar jag allt :S

de ökar på bra bara man har tur och slipper utdragningar.

men klienten funkar bra.. saknar nå omaha turneringar, quarantee osv..

Postad

bra klient, mycket körpar, dåligt turneringsutbud, saknar sökö och 7CS.

Men i det stora hela så är jag nöjd, främst med tanke på det fruktansvärt dåliga motståndet overall..

Postad

Okej.. men det är många fiskare vid dom låga borden.. det är jobbigt eftersom det kan bli vad som helst.. men oftast torskar dom som tur är.. Jag håller med dig om att klienten är bra.. Synd att dom inte har några frirollar bara..

Postad

+ Spelar först och främst hos SS för det dåliga motståndets skull. Klienten är bättre nu efter uppdateringen, då de flyttat upp "Gör ditt val" skylten så att den inte skymmer potten och det verkar också som om folk inte kan sitta på paus i evigheter längre.

- HH's suger fortfarande, speciellt om man spelar fler bord, chatten är dålig och det är fortfarande för lätt att minibetta av misstag i NL när man egentligen vill höja ordentligt. Har mer eller mindre gett upp turneringar eftersom jag tycker deras struktur suger.

Postad

Klienten får helt klart godkänt. Dock så tycker jag att turneringsutbudet är lite klent, även omaha borden har liteklen trafik.

En annan sak som är lite jobbig är att allt är i Svensk valuta, det känns helt plötsligt så mycket dyrare att spela :roll:

Sammanfattnings vis är sidan trevlig och har rikligt med firrar både på låga/mellan nivår. Höga nivåerna kan jag inte uttala mig om, då jag inte spelat dom.

Jo, ett annat minus är att den inte stödjer PT eller PO...

Postad

Själv så tycker jag att det är trevligare att spela med sin normala valuta..

Och jag tycker inte man ska klaga för mycke trotts allt så är SS poker i ett tidigt stadie än... det är mycke som kommer bli bättre... Jag tycker också att SS har tagit ett stort steg att starta en poker klient med tanke på all tabu som varigt innan.. Ken lennáard gör ett bra jobb i min mening..

Postad

SS är rena fiskdammen, trevligt värre. Däremot så suger klienten. Minihöjningar som nämnts (även om det är trevligt när fisken miniraiser hela tiden), primabuggen, urusel indikering på att det är din tur, handhistoriken visar bara de 3-4 senaste. Har även sätt lite udda hantering av nya spelare som sitter in vid knappen.

Allt ovan går givetvis att stå ut med så länge lotto-och-bingo folket fortsätter att donera friskt. 8-)

Postad

Jag håller med dig där! Men som sagt SS poker är i ett tidigt stadie och kommer att bli bättre hela tiden... Själv så tycker jag att fiskarna suger fett.. dom fattar inte sitt eget bästa även om dom förlorar hela tiden.. Det är skrattretande med folk som ska se varje flopp till varje pris...

Postad
Föressten vet ni någon som mött Ken lennard på SS? Han ska ju tydligen lira där lite då o då som ren PR förståss

Han spelar ofta där men under hemligt nick. Ibland e det special och då lirar han under nicket "Ken" och på lite lägre nivåer.

Postad

Okej.. Jag lirade på ett lågt bord i helgen.. då kom en som hette Lennander.. jag tänkte om det kunde va hen under hämligt nick... han spelade skapligt aggresivt... kanske va han då.. om det va han så vann jag en pott från han hehe

Postad
Okej.. Jag lirade på ett lågt bord i helgen.. då kom en som hette Lennander.. jag tänkte om det kunde va hen under hämligt nick... han spelade skapligt aggresivt... kanske va han då.. om det va han så vann jag en pott från han hehe

:lol::lol:

Jag spelade mot Doyle på party en gån Doyle55 kallade han sig visst...