Gislo Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Hej alla pokerlirare, vet inte riktigt vart jag ska fråga - så jag ställer en öppen fråga här bland mångfalden. Någon borde veta? Vad kallas det när man spänner upp sig mellan TVÅ stolpar i en lina/gummisnodd, likt en gunga, och sedan skjuts upp. Jag är intresserad av att få tag på ett företag som hyr ut sådana produkter, någon som kan leda mig i rätt riktning? Många tack på förhand! Mvh Citera
Gislo Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 ...tackar för bumpen, men det var en seriös-fråga bara så ni vet. Jag letar efter ett event-företag som hyr ut sådana tjänster. Citera
Gislo Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2006 ...tackar för bumpen, men det var en seriös-fråga bara så ni vet. Jag letar efter ett event-företag som hyr ut sådana tjänster. Citera
ades_va Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Man ska alltså skjutas rakt uppåt? Borde inte marken bli till ett problem isåfall? Citera
ades_va Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Man ska alltså skjutas rakt uppåt? Borde inte marken bli till ett problem isåfall? Citera
stitchio Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Man sitter väl i en boll och monteras fast på något som ser ut som en enorm slangbella och skjuts upp i luften. Citera
stitchio Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Man sitter väl i en boll och monteras fast på något som ser ut som en enorm slangbella och skjuts upp i luften. Citera
eloge38 Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Såhär ser bollen ut i alla fall; http://www.deseretnews.com/photos/1094984.jpg Citera
Recommended Posts