Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

kan nån förklara lite närmare vad bonushorning innebär, fattar lite om de men de verkar krångligt. och är de lätt att tjäna sig en liten hacka på de? är de värt besväret? har ni nårra tips om hur jag ska gå till väga?

blev lite många frågor men är tacksam för svar

Postad

bonushora = man spelar för bonusen, man flyttar omkring sina pengar så att man (i princip) hela tiden clearar en bonus när man spelar. Gärna då så bra bonusar (lätta att clera, många $, hög % på insättningen är ett par faktorer) som möjligt. Ofta flyttar man sina pengar till den site eller det ställe som ha den bästa bonusen just nu.

Postad
Okej tackar, men är de värt att göra eller är de för krångligt? jag har endast visa kort nu med, går de bra eller underlättar det mycket med netteler

Ähh, det kvittar, jag kör med vanligt Visakort.. Neteller är bara bra om du tar ut stora belopp, men det är klart.. du kanske slipper någon uttagningsavgift elelr så....

Postad
Okej tackar, men är de värt att göra eller är de för krångligt? jag har endast visa kort nu med, går de bra eller underlättar det mycket med netteler

Ja, det är extremt värt det att spela för bonusar, särskilt om du spelar lite lägre nivåer. Att spela utan bonus / rakeback är otroligt korkat.

Neteller är ett måste för effektiv bonushoring. Visa kommer att orsaka dig mer problem och avgifter.

Postad

Ja, det är extremt värt det att spela för bonusar, särskilt om du spelar lite lägre nivåer. Att spela utan bonus / rakeback är otroligt korkat.

Neteller är ett måste för effektiv bonushoring. Visa kommer att orsaka dig mer problem och avgifter.

Är de lätt att skaffa netteler, hur gör jag?

ursäkta alla frågor men är vädligt nya på de här hehe

Postad

Är de lätt att skaffa netteler, hur gör jag?

ursäkta alla frågor men är vädligt nya på de här hehe

Ja, det är lätt. Gå in på http://www.neteller.com/home/index.jsf och välj "Open Account".

Postad

Stirra dig inte blind på hur många $$$ bonusen är eller hur hög procentsats den är på. Det relevanta är ju hur hög timlönen är. Kom ihåg att läsa "terms & cond." innan du börjar spela så du vet vad som krävs för att cleara bonusen.

Relevant är oxå vilken nivå du kommer spela. Ett hett tips är att börja med Primabonusarna och köra FL 0,5/1. Det var precis så jag började och därefter kan man byta nätverk och limit.

Postad
Vad är skillnaden mellan netteler och vanligt visa kort? förutom att netteler går snabbare.

inga avgifter, mindre insyn och man får massa netellerpoints som säkert är bra på något sätt.

Postad
Vad är skillnaden mellan netteler och vanligt visa kort? förutom att netteler går snabbare.

inga avgifter, mindre insyn och man får massa netellerpoints som säkert är bra på något sätt.

Postad
kan nån förklara lite närmare vad bonushorning innebär, fattar lite om de men de verkar krångligt. och är de lätt att tjäna sig en liten hacka på de? är de värt besväret? har ni nårra tips om hur jag ska gå till väga?

blev lite många frågor men är tacksam för svar

Det är extremt värt det. Spelar man med låga insatser (för FLT från ca 0.5/1 till 3/6) så bör ens intäkter från bonushorande vara flera gånger ens spelvinster om man horar effektivt.

/Bjorn