RoyleAxe Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Tid 1. Hur länge rekommenderar ni att man som längst sitter i sträck och spelar online, d.v.s. hur länge är det möjligt att hålla koncentrationen på en ok nivå? Hur upplever ni att ert spel påverkas? tid 2. Vilken tidpunkt på dygnet är det fördelaktigast att spela på (läs fiskigast) ? sen kväll/tidig morgon? Är helger så mycket bättre som vissa säger (läs många fyllbultar i aktion) Citera
Njursparven Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 1. Det är väl personligt antar jag. Jag märker att jag börjar tappa fokus efter några timmar, kanske 3-4. 2. Helt klart på natten då alla amerkianska gamblers är inloggade. Jag inbillar mig det iaf Citera
hnat Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 1. Lite små pauser då och då är ju ett tips. Upp och sträck på benen, ut på balkongen och andas lite, hämta en kopp kaffe/ glas vatten. Är ju individuellt, men har svårt att se att sessioner mkt längre än 3-4 timmar utan längre paus är att rekomendera. 2. Beror ju på. Folk är ju fulla och trötta lite olika tider på dygnet. Citera
heltok Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 bensträckare och slösurfande 5min då och då så klarar man 4-6h. lördag och söndag klockan 03-09 är det fint Citera
Swalling Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Sålänge jag ligger plus kan jag spela från 3-6 tim.. Som sagt, sena helger är nog mest fördelaktigt Citera
Recommended Posts