Gå till innehåll

BigKing-_- wazzup?!


-_-

Recommended Posts

Stämmer ju som Nebbis säger att även om man höjjer och CBar mycket så ryker allt man snott ihop på en flop- och turnbluff. Som ToP beskriver har ju för tighta spelare svårt att väl släppa sin hand när de väl spelar, så det kanske lönar sig att spela fler händer och som Baloos säger samtidigt försöka hålla ner potterna.

 

Att börja visa alla bluffar som du sa BigKing är ett av många fulknep som funkar på denna nivå/typ av spel. Löjliga saker som att när man är först ut tänka jättelänge när ett scarecard droppar på turn och sedan checka, checkar fi efter så bettar man river. Man kan ägna sig åt ganska mycket "image byggande" till ganska billiga kostnader (typ sno blinds pre med skithänder och visa) som betalar av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:club::diamond::heart::spade:

 

Spelade inte så mycket idag. Blev lite tungt lir på eftermiddagen men sen drog jag iväg på en het damfotbollsmatch och efter de blev de lite filmmys.. Orkar inte lira nåt nu heller ska upp tidigt imorrn och åka till sthlm. Bestpoker har bjudit in till en liten turnering med middag och sen utgång på cafe opera. Blir de bara hälften så kul som sist vi var där så är jag nöjd.. :)

 

Maj: $2,147 +147

 

16/5: -200

17/5: +892

18/5: -390

19/5: -152

 

Seriöst nu så måste jag visa gröna siffror. Fyra dagars cashgame på 05/1 utan att plussa nån gång de är riktigt pinsamt.

:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Spelade inte så mycket idag. Blev lite tungt lir på eftermiddagen men sen drog jag iväg på en het damfotbollsmatch och efter de blev de lite filmmys.. Orkar inte lira nåt nu heller ska upp tidigt imorrn och åka till sthlm. Bestpoker har bjudit in till en liten turnering med middag och sen utgång på cafe opera. Blir de bara hälften så kul som sist vi var där så är jag nöjd.. :)

 

Maj: $2,147 +147

 

16/5: -200

17/5: +892

18/5: -390

19/5: -152

 

Seriöst nu så måste jag visa gröna siffror. Fyra dagars cashgame på 05/1 utan att plussa nån gång de är riktigt pinsamt.

:?

 

Jag som trodde ni highstakes gamblers var oövervinnliga :)

 

Själv har jag backat ganska konstant i två veckor nu, även det på NL100. Tur att man har ganska konservativa BR-regler i alla fall. Förhoppningsvis gör jag inte en pimpout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gå upp i nivå! finns så många i prima som inte är bekväma med nivån längre upp men som skottar ändå. Och så finns det riktiga nötter med mycket pengar och dom hittar du inte på 0.5/1. Du har ju stor erfarenhet av 2/4 och liknande så gör ett försök och sikta in dig på shortisarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh pratar vi om jordens värsta huvudvärk idag? Hade jääkligt kul igår, träffade en massa roliga pokerspelare. Hade ganska intressant snack med en hel del. Väldigt skoj att höra från dom flesta att de tycker jag dödade B2B för ett par månader sedan och ansåg mig som en av de mest stabilaste spelarna. Alltså är de ju något som gått snett på sistone för så värst stabil är jag inte längre.. :)

 

Lirade en turnering med igår där jag kom 17/27. Sjuk struktur så föröskte sno en massa vid fel lägen. Busta sen 5k på cashgame, höjde med AJ till 400, tre syn. Flopp J96, bet 1500 en dansk går all-in. Syn såklart och han har J8, 8 på turn. Alltså inte bara på nätet oflytet sitter i...

 

Blev sen häng på cafe opera. Riktigt skoj, hälsade på Zlatan och Östlund! Drog sen vidare till mina polare som satt o spela på sviten. Lirade lite cashgame där, plussa 700. Försökte få nån att lira HU mot mig men dom verkade inte så sugna.. En kille var dock vänlig att donera lite. Tror vi spelade fem händer.. ;)

 

Fotbollsmatch klockan 18 ikväll, så enormt viktig match. Kommer vara helt sne om vi inte vinner. Måste bara bort huvudvärken, brukar dock sitta i en hel dag så de blir inte bästa förutsättningarna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh pratar vi om jordens värsta huvudvärk idag? Hade jääkligt kul igår, träffade en massa roliga pokerspelare. Hade ganska intressant snack med en hel del. Väldigt skoj att höra från dom flesta att de tycker jag dödade B2B för ett par månader sedan och ansåg mig som en av de mest stabilaste spelarna. Alltså är de ju något som gått snett på sistone för så värst stabil är jag inte längre.. :)

 

Lirade en turnering med igår där jag kom 17/27. Sjuk struktur så föröskte sno en massa vid fel lägen. Busta sen 5k på cashgame, höjde med AJ till 400, tre syn. Flopp J96, bet 1500 en dansk går all-in. Syn såklart och han har J8, 8 på turn. Alltså inte bara på nätet oflytet sitter i...

 

Blev sen häng på cafe opera. Riktigt skoj, hälsade på Zlatan och Östlund! Drog sen vidare till mina polare som satt o spela på sviten. Lirade lite cashgame där, plussa 700. Försökte få nån att lira HU mot mig men dom verkade inte så sugna.. En kille var dock vänlig att donera lite. Tror vi spelade fem händer.. ;)

 

Fotbollsmatch klockan 18 ikväll, så enormt viktig match. Kommer vara helt sne om vi inte vinner. Måste bara bort huvudvärken, brukar dock sitta i en hel dag så de blir inte bästa förutsättningarna..

 

Jag var också på cafét igår. Själv stod jag och spelade BJ med Paolo Roberto och dansade med mina vänner. Mer än så blev det inte, men det var förbannat trevligt. Vad tyckte du om kvällen gentemot vanliga lördagkvällar? Skönt var det att tozer var DJ i alla fall, men annars tyckte jag inte att igår imponerade allt för mycket. Lite för mycket maffiosos och lite för lite partyglada prissar. Däremot tänker jag inte klaga på kvaliteten på damerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...