PinkFloyd Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Stämmer ju som Nebbis säger att även om man höjjer och CBar mycket så ryker allt man snott ihop på en flop- och turnbluff. Som ToP beskriver har ju för tighta spelare svårt att väl släppa sin hand när de väl spelar, så det kanske lönar sig att spela fler händer och som Baloos säger samtidigt försöka hålla ner potterna. Att börja visa alla bluffar som du sa BigKing är ett av många fulknep som funkar på denna nivå/typ av spel. Löjliga saker som att när man är först ut tänka jättelänge när ett scarecard droppar på turn och sedan checka, checkar fi efter så bettar man river. Man kan ägna sig åt ganska mycket "image byggande" till ganska billiga kostnader (typ sno blinds pre med skithänder och visa) som betalar av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Jag tror inte de grinders som är igång för stunden är spelartypen som ändrar sitt spel pga att man visar bluffar. Iaf enligt vad jag märkt, kör de på som om de vore bottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 fattar inte vad det skulle göra för skillnad att visa bluffarna? "shit, han stal!!Det betyder att han alltid bluffar så jag synar ner men any two!!!!!!!" eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 fattar inte vad det skulle göra för skillnad att visa bluffarna? "shit, han stal!!Det betyder att han alltid bluffar så jag synar ner men any two!!!!!!!" eller vad? Du överskattar nog motståndet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Spela 2/4 borden på Prima. Sämre spelare får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Spelade inte så mycket idag. Blev lite tungt lir på eftermiddagen men sen drog jag iväg på en het damfotbollsmatch och efter de blev de lite filmmys.. Orkar inte lira nåt nu heller ska upp tidigt imorrn och åka till sthlm. Bestpoker har bjudit in till en liten turnering med middag och sen utgång på cafe opera. Blir de bara hälften så kul som sist vi var där så är jag nöjd.. Maj: $2,147 +147 16/5: -200 17/5: +892 18/5: -390 19/5: -152 Seriöst nu så måste jag visa gröna siffror. Fyra dagars cashgame på 05/1 utan att plussa nån gång de är riktigt pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Spelade inte så mycket idag. Blev lite tungt lir på eftermiddagen men sen drog jag iväg på en het damfotbollsmatch och efter de blev de lite filmmys.. Orkar inte lira nåt nu heller ska upp tidigt imorrn och åka till sthlm. Bestpoker har bjudit in till en liten turnering med middag och sen utgång på cafe opera. Blir de bara hälften så kul som sist vi var där så är jag nöjd.. Maj: $2,147 +147 16/5: -200 17/5: +892 18/5: -390 19/5: -152 Seriöst nu så måste jag visa gröna siffror. Fyra dagars cashgame på 05/1 utan att plussa nån gång de är riktigt pinsamt. Jag som trodde ni highstakes gamblers var oövervinnliga Själv har jag backat ganska konstant i två veckor nu, även det på NL100. Tur att man har ganska konservativa BR-regler i alla fall. Förhoppningsvis gör jag inte en pimpout. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Trevligt... Att göra en "pimpout". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Trevligt... Att göra en "pimpout". Jag undrar vad han menar! Personligen har jag alltid tyckt att du spelar mycket stabil poker, inte beroende av klonkarskillz i särskilt hög utsträckning eller nåt. Måste bara varit otur att du gulade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Nejnej. En lagom liten blandning tilt/dåligt spel/maxxad oflyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaws Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Lycka till king-_- det lossnar snart igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Trevligt... Att göra en "pimpout". Jag menade inget illa i alla fall. Tyckte bara det var ett ganska träffande uttryck när du är den senaste forumprofilen som gulat. No offense mate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Haha, chill. Just nu tycker jag nästan det är lite skoj. Blir ett litet mission att komma tillbaks lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 gå upp i nivå! finns så många i prima som inte är bekväma med nivån längre upp men som skottar ändå. Och så finns det riktiga nötter med mycket pengar och dom hittar du inte på 0.5/1. Du har ju stor erfarenhet av 2/4 och liknande så gör ett försök och sikta in dig på shortisarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Utan rakeback är det dock ointressant. Men det finns kanske till crypto? Johan Adam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Niklas Olsson - Nervet Ozaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Jag har då det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyM_ Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 testa o byt sajt till crypto skuja! jag har lirat där hela året o vunnit rätt mkt på deras låga nivåer nl50 och nl 100. Om jag plussar rakt ut där så borde väl du lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solle Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 + att crypto inte är riggat...alltid en fördel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 21 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Ahh pratar vi om jordens värsta huvudvärk idag? Hade jääkligt kul igår, träffade en massa roliga pokerspelare. Hade ganska intressant snack med en hel del. Väldigt skoj att höra från dom flesta att de tycker jag dödade B2B för ett par månader sedan och ansåg mig som en av de mest stabilaste spelarna. Alltså är de ju något som gått snett på sistone för så värst stabil är jag inte längre.. Lirade en turnering med igår där jag kom 17/27. Sjuk struktur så föröskte sno en massa vid fel lägen. Busta sen 5k på cashgame, höjde med AJ till 400, tre syn. Flopp J96, bet 1500 en dansk går all-in. Syn såklart och han har J8, 8 på turn. Alltså inte bara på nätet oflytet sitter i... Blev sen häng på cafe opera. Riktigt skoj, hälsade på Zlatan och Östlund! Drog sen vidare till mina polare som satt o spela på sviten. Lirade lite cashgame där, plussa 700. Försökte få nån att lira HU mot mig men dom verkade inte så sugna.. En kille var dock vänlig att donera lite. Tror vi spelade fem händer.. Fotbollsmatch klockan 18 ikväll, så enormt viktig match. Kommer vara helt sne om vi inte vinner. Måste bara bort huvudvärken, brukar dock sitta i en hel dag så de blir inte bästa förutsättningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 I värsta fall får du väl ta en återställare i lagom tid innan matchstart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 du missade efterfesten mannen... zlatan är min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Ahh pratar vi om jordens värsta huvudvärk idag? Hade jääkligt kul igår, träffade en massa roliga pokerspelare. Hade ganska intressant snack med en hel del. Väldigt skoj att höra från dom flesta att de tycker jag dödade B2B för ett par månader sedan och ansåg mig som en av de mest stabilaste spelarna. Alltså är de ju något som gått snett på sistone för så värst stabil är jag inte längre.. Lirade en turnering med igår där jag kom 17/27. Sjuk struktur så föröskte sno en massa vid fel lägen. Busta sen 5k på cashgame, höjde med AJ till 400, tre syn. Flopp J96, bet 1500 en dansk går all-in. Syn såklart och han har J8, 8 på turn. Alltså inte bara på nätet oflytet sitter i... Blev sen häng på cafe opera. Riktigt skoj, hälsade på Zlatan och Östlund! Drog sen vidare till mina polare som satt o spela på sviten. Lirade lite cashgame där, plussa 700. Försökte få nån att lira HU mot mig men dom verkade inte så sugna.. En kille var dock vänlig att donera lite. Tror vi spelade fem händer.. Fotbollsmatch klockan 18 ikväll, så enormt viktig match. Kommer vara helt sne om vi inte vinner. Måste bara bort huvudvärken, brukar dock sitta i en hel dag så de blir inte bästa förutsättningarna.. Jag var också på cafét igår. Själv stod jag och spelade BJ med Paolo Roberto och dansade med mina vänner. Mer än så blev det inte, men det var förbannat trevligt. Vad tyckte du om kvällen gentemot vanliga lördagkvällar? Skönt var det att tozer var DJ i alla fall, men annars tyckte jag inte att igår imponerade allt för mycket. Lite för mycket maffiosos och lite för lite partyglada prissar. Däremot tänker jag inte klaga på kvaliteten på damerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Ni är galna som super på ett café! Hur är wienerbröden där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 21 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 du missade efterfesten mannen... zlatan är min idol jaså vad missa jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts