Djens Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Jag misstänkte något var fel när han jag pratade på msn med som ville ha info om mig av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Jag misstänkte något var fel när han jag pratade på msn med som ville ha info om mig av dig. kan du lagga till a-berntsson@hotmail.com nu.. kan snacka lite dar EDIT; maste dra nu men kommer lite senare.. Djens du kan val varna folk pa msn som du vet jag kanner. Han forsoker lana pengar av en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Öhh..Ring snuten o sajterna så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Nu jäblar var det dax att göra någon avancerad sifferkod blandad med små och stora bokstäver till min Hotmail. Börjar bli lite väl många hackningar nu på sista tiden. Hoppas att inga pengar bli snodda eller liknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Nu jäblar var det dax att göra någon avancerad sifferkod blandad med små och stora bokstäver till min Hotmail. Börjar bli lite väl många hackningar nu på sista tiden. Hoppas att inga pengar bli snodda eller liknade. ett bra tips som burkar vara lätt att komma ihåg är att byta E i lösenordet mot en 3.a typ 3r3ktion llr nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Nu jäblar var det dax att göra någon avancerad sifferkod blandad med små och stora bokstäver till min Hotmail. Börjar bli lite väl många hackningar nu på sista tiden. Hoppas att inga pengar bli snodda eller liknade. ett bra tips som burkar vara lätt att komma ihåt är att byta E i lösenordet mot en 3.a typ 3r3ktion llr nått Jo, gjorde något liknade kan jag säga. Hoppas dessa hackfjortis barn åker dit som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 FY faan va scary detta börjar bli med hackade konton! ÄR det samma idiot som snodde haggisens konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Fick igar reda pa att alla mina konton har blivit snodda. Nan har hackat min hotmail och sen andrat losenord pa alla pokerkonton. Hade du några pengar på kontona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Fick igar reda pa att alla mina konton har blivit snodda. Nan har hackat min hotmail och sen andrat losenord pa alla pokerkonton. Hade du några pengar på kontona? ja, dom ringde nyss fran bet365 och sa de var en slimpmassig sakerhetskontroll. Eftersom jag inte lirat dar sen i oktober fatta jag nat var pa gang dar med.. Visade sig att han forsokt satta in pengar dar med mitt visa kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Jag såg farfarnils torska ett inköp på 5/10 NL igår. Var det du lr hackern som spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Jag såg farfarnils torska ett inköp på 5/10 NL igår. Var det du lr hackern som spelade? Han som spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Men ska du inte ta och spärra alla konton då? Ring polisen? Ring hotmail osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 1. Spärra alla konton. 2. Skaffa Gmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Nu ar hotmailen tillbax iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Nu ar hotmailen tillbax iaf.. Har du blivit av med mycket pengar? Hade du en viss "yesh" i din kontaktlista? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Nu ar hotmailen tillbax iaf.. Har du blivit av med mycket pengar? Hade du en viss "yesh" i din kontaktlista? inte nu men jag kan ha haft honom for ett tag sen. tycker jag kanner igen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Så jävla skönt att vara hemma.. Nu jävlar ska dom få!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 En fråga nu som kommer bli ganska avgörande.. Jag har planer på att sätta in alla mina rörliga pengar (4-6k dollar) på en och samma sida.. De kommer betyda monstergrind igen och väldigt (ska försöka iaf) seriöst spel från mina sida med MTT och cashgame.. 4-6k rulle är ju inte så mkt så kommer förmodligen börja p 1/2.. Om ni all hjälper mig vet jag att jag kommer hålla disciplinen och bara spela 1/2 till jag har rulle för högre spel.. Ge gärna kommentarer här.. Har ni gillat min dagbok tidigare, vad har varit tråkigt, fel osv. Kommer inte svara här förräns på måndag... Känner jag att jag fått bra respons kommer dagboken tas upp igen... Alltså vill jag säga nu att allt avgörs om ni vill ha mig eller inte. På nåt sätt en bekräftelse på att de jag skriver är bra.. Jag känner själv att jag behöver de men de är upp till er... Hörs på måndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Jag vill läsa mer =). Det jag vill ha är lite mer utförliga HHs, typ read på spelaren och hur du tänker när du gör ett visst spel. Är väl det jag kommer på så där på rak arm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Keep it up.. Skoj och läsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Mm, styr upp dagboken ordentligt igen. Bästa dagboken på pokerforum under din storhetstid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Kom tillbaka till oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 självklart ska du starta upp dagboken igen, har alltid läst den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Klart en av regionens trevligaste och bästa turneringsspelare ska fortsätta. (Och du anar inte hur mkt krångel med det här hotellets värdelösa internet det tog för att skriva detta! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har du fått reda på vem jäveln som hacka kontonen är? Försvann mycket stålar, och tänker du gå vidare med ärendet? Hur som helst en kul dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts