-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 En riktig skitsyn i SNGn måste jag säga. Du kan inte utveckla lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 En riktig skitsyn i SNGn måste jag säga. Du kan inte utveckla lite mer? Jag satt på jobbet och hade inte tillgång till SNG PT (som jag fortfarande bekantar mig med), så jag ville inte säga mer än så. Jag tycker det SER UT som en lätt fold, eftersom du ligger så fantastiskt bra till, och riskerar att ge bort en klar andraplats på bubblan på något som ofta är 50/50 eller 60/40. Enligt SNG PT är det korrekt att syna med 99+ (alltså inte AKs) om fi ställer med 100% av sina händer. Om han kastar sina 25% sämsta händer måste du slänga 99 och TT också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Vad ÄR det din bild föreställer eury? Förålt för OT men jag måste få veta, undrar över det varje gång jag läser inlägg från dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Tycker också det känns lite onödigt att ta synen med AK där, du har fin stack och behöver inte chansa även om du med stor sannolikhet har bäst hand... Man ska ju se 3:e platsen som en vinst och sedan när det är 3 kvar är det bara vinst som gäller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 mm okej, kanske är rätt.. men får skylla på att en kompis prata in mig då.. Annars är de 19:15 torney på B2B som gäller nu närmast.. PLuss lite SnG på stars. Måste hitta rushen snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 leder primas 100k överlägset.. KLONKA!! annars average på crypto och stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattehuggorm Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Railar lite på prima, kom in ungefär vid JJ mot 99. Se till att ta hem det här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Etta nu igen, 70 spelare kvar.. Har lyckats få chatten avstängd.. SKA VINNA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Mycket snygg syn med AT vs A9! Klonka den här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 DET ÄR DITT SKUJA! JOBBAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Sitter och railar nu, köööööör bara köööööööööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 ahh förlorade monster med.. AK mot QQ. KlonkaDE SNE sönder hANDEN EFTER.. QJ mot två shorta KQ på flopp Qxx klart de kommer spader spader. JOOOBBA DÅ!!!! kan inte skriva fort åpå bärbar om ni undrar över alla stavfel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 ahh har 22 på BB, två limpar.. flopp 245. Jag bettar ut 16k en allin 75k.. syyyyyyn, han har QQ, hejdå! (kris85 e han "känd") 2 av 30 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Skönt man fick lite medhåll angående AK där i sngn.. Klonka nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 paus nu på sjunde plats.. 18 spelare kvar. Ganska jämnt nu, får hoppas på lite fina kort. Har spela denna turnering väldigt tight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Hur många ITM och vad är du garanterad just nu som minst alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Hur många ITM och vad är du garanterad just nu som minst alltså? 130 ITM, typ 750 nu.. finalbord ger 1,1k vinst 25k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielhoch1 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 GO bigking Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Jobbigt med en sådan galning som telefonkoisk precis efter dig, lycka till! edit: sorry om jag jinxade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielhoch1 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 tänkte börja med att skriva fula könsord men eftersom jag redan blivit avstängd från en chatt idag skippar jag det.. Åkte me A8 på knapp höjde 40k hade 140k tot. telefonkiosk sitter med 400k efter eller nåt och ställer. Hade höjt senaste rundorna på knappen så kändes han skulle ställa med många händer. Jobbigt att bubbla finalbordet.. 748 dollar... Jiippieeee!! kan ju också gnälla lite över att jag inte fick nån spelbar hand efter pausen.. A8 bästa handen lixom svårt o lira med 10k/20k blinds då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 24 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Skulle in och spela lite på mitt prima konto nu.. Då märkte jag att kontot var avstängt och kontaktade supporten. Fick detta som svar.. >Hei, > >Det er noen som har pr¸vd og få nytt l¸senord til denne kontoen tidligere >ikveld og påstått denne kontoen er hacket, og har villet ha nytt l¸senord. >Vi har istedet sendt saken til vår sikkerhetsavdeling, og midlertidig stengt >din spille-og pokerkonto til alle fakta er på bordet. Håper for forståelse >for dette, da vi selvf¸lgelig setter spillernes sikkerhet f¸rst. > > >Vi beklager ubeleiligheten! Scary? Blir sjuk SnG grind på stars nu... (nya nöjet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 sitter på arlndanu på väg till en vecka i bulgarien, sunny beach. Sjuk fets på gång.. Åker ner åttakillar från fotbollslaget, svårt att inte hitta stämningen. När jag kommer hem ska jag försöka starta något seriöst häri dagboken igen... So long m8s! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 fets? hoppas ni fettsar hårt, tat lugnt med spriten bara, vi vet ju hur du blir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Fick igar reda pa att alla mina konton har blivit snodda. Nan har hackat min hotmail och sen andrat losenord pa alla pokerkonton. Killen sitter och snackar med folk pa min msn och forsoker lana pengar.. Ingen aning om vad jag ska gora for att fa tillbaka msn/hotmail. Nan som vet? Kanner mig helt hjalplos har nere i bulgarien... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts