Jeg123 Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Hittade dom nu. Lägsta var 5/10 NL. Har ni några planer på att införa lägre nivåer? Citera
gdaily Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Telesina Jag hittar det inte i klienten (det ni beskrivet är femkorts stötpoker stripped deck). Däremot har ni femkorts mörkpoker stripped deck... Eller är jag blind? Citera
Matteprof Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Trevliga uppdateringar! Jag tycker till skillnad från lfx att autofokus är bra. Multitablar man samtidigt som man surfar kan det vara jobbigt att kunna surfa men annars är det bra. Pokerstars som jag också gillar har också autofokus. Det är väl en vanesak antar jag och jag är van och tycker det är bra Citera
Duncan_Edwards Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Telesina Jag hittar det inte i klienten (det ni beskrivet är femkorts stötpoker stripped deck). Däremot har ni femkorts mörkpoker stripped deck... Eller är jag blind? Möjlig förklaring ,se OP: Samtliga punkter kommer att genomföras i mitten av juni, mer exakt datum kommer närmare i tiden. /DE Citera
Njordir Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Hehe, du hann före mig Duncan, hoppas inte Ola har lgt ner för mycket tid på att hitta spelet ! Citera
Dostojevski Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Hej! Jag märker inga uppdateringar. ska jag avinstallera klienten och ladda ner den igen för att uppdateringarna ska verka? vänliga hälsningar Citera
Kalfir Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vi tar det igen då (det som står 3 posts upp typ) Samtliga punkter kommer att genomföras i mitten av juni, mer exakt datum kommer närmare i tiden. Citera
Recommended Posts