Opteron Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 ***** Hand History for Game 4277200576 ***** $2/$4 Texas Hold'em - Monday, May 15, 16:58:01 ET 2006 Table Seven Seas (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 10 Seat 3: petepan ( $340.50 ) Seat 5: PakitoNguyen ( $121.50 ) Seat 7: fekalur ( $5.50 ) Seat 9: Terribleswee ( $155.50 ) Seat 10: UChngdMyName ( $118 ) Seat 4: HERO( $150 ) Seat 6: LadInsane ( $334.25 ) Seat 8: okupatorka ( $79 ) Seat 1: Groundhog7 ( $219.50 ) Seat 2: LonelySWF ( $97 ) petepan posts small blind [$1]. HERO posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ 6s 8s ] PakitoNguyen raises [$4]. LadInsane folds. okupatorka folds. Terribleswee folds. UChngdMyName calls [$4]. Groundhog7 folds. LonelySWF folds. petepan folds. HERO calls [$2]. ** Dealing Flop ** [ 3s, Js, Qs ] HERO bets [$2]. PakitoNguyen raises [$4]. UChngdMyName calls [$4]. HERO calls [$2]. ** Dealing Turn ** [ Jh ] HERO bets [$4]. PakitoNguyen raises [$8]. UChngdMyName calls [$8]. HERO raises [$8]. PakitoNguyen raises [$8]. UChngdMyName calls [$8]. HERO calls [$4]. ** Dealing River ** [ 8d ] HERO bets [$4]. PakitoNguyen raises [$8]. >You have options at Mount Jade Table!. UChngdMyName calls [$8]. HERO raises [$8]. PakitoNguyen raises [$8]. UChngdMyName calls [$8]. HERO calls [$4]. PakitoNguyen shows [ Th, Qh ] two pairs, queens and jacks. UChngdMyName shows [ 7c, Jc ] three of a kind, jacks. HERO shows [ 6s, 8s ] a flush, queen high. HERO wins $118 from the main pot with a flush, queen high. Citera
MajkTheBike Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 har aldrig sett maniac spel i FL. Kom till NL så får ni känna på manics, ODDS-spelare! Citera
Opteron Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 då spelar du för lite fixed! Nu råkade pakitoNguyen ha högsta paret men han skulle gjort likadant med vilken hand som helst. Han reloadade 6 gånger på detta bord Citera
Opteron Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 Borde du inte cappa floppen? Jo kanske, men UchngdMyName var ingen dålig spelare och det var så lite så jag tänkte minimera risken att han skulle lägga sig mot min raise och mr maniacs höjning om han satte mig på bara färgdrag (vilket jag satte minst en av de andra på). Citera
Pokemonn Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Han reloadade 6 gånger på detta bord Hmmm, är det inte ganska meningslöst att behöva reloada på FL? Jag menar han kan ju ta med sig $100000 till bordet om han vill, på en gång. Han kan ju inte spela bort mer än ett visst antal bet per hand i alla fall... Citera
Opteron Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 Han reloadade 6 gånger på detta bord Hmmm, är det inte ganska meningslöst att behöva reloada på FL? Jag menar han kan ju ta med sig $100000 till bordet om han vill, på en gång. Han kan ju inte spela bort mer än ett visst antal bet per hand i alla fall... Om du är megatiltad så tror jag inte du tänker "hmm, 600 låter som en lagom summa att tilta bort och så jag sätter in det och nöjer mig sen" Är nog mer: sitta och skrika och höja --> förlora och skrika --> tryck på rebuy där det förifyllda värdet är 100 --> tryck OK. Citera
Pokemonn Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Han reloadade 6 gånger på detta bord Hmmm, är det inte ganska meningslöst att behöva reloada på FL? Jag menar han kan ju ta med sig $100000 till bordet om han vill, på en gång. Han kan ju inte spela bort mer än ett visst antal bet per hand i alla fall... Om du är megatiltad så tror jag inte du tänker "hmm, 600 låter som en lagom summa att tilta bort och så jag sätter in det och nöjer mig sen" Är nog mer: sitta och skrika och höja --> förlora och skrika --> tryck på rebuy där det förifyllda värdet är 100 --> tryck OK. Stämmer nog... Citera
bossbaver Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Han reloadade 6 gånger på detta bord Hmmm, är det inte ganska meningslöst att behöva reloada på FL? Jag menar han kan ju ta med sig $100000 till bordet om han vill, på en gång. Han kan ju inte spela bort mer än ett visst antal bet per hand i alla fall... Om du är megatiltad så tror jag inte du tänker "hmm, 600 låter som en lagom summa att tilta bort och så jag sätter in det och nöjer mig sen" Är nog mer: sitta och skrika och höja --> förlora och skrika --> tryck på rebuy där det förifyllda värdet är 100 --> tryck OK. LOL Citera
Recommended Posts