jaha Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 bara jags om tycker klienten är gräsligt ful och att de borde komma med en en ny? har mailat supporten och frågat men de svarade bara på mina andra frågor... någon som vet? Citera
poker_oscar Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Jag tycker att klienten är jättefin! Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 bara jags om tycker klienten är gräsligt ful och att de borde komma med en en ny? Haha. Det är den bästa klienten på marknaden. Här ska fan inte komma något nytt skit och förstöra. Citera
jaha Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 bara jags om tycker klienten är gräsligt ful och att de borde komma med en en ny? Haha. Det är den bästa klienten på marknaden. Här ska fan inte komma något nytt skit och förstöra. funktioner och så är ju jättebra. men den är ju helt otroligt vidrigt ful! Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 men den är ju helt otroligt vidrigt ful! Ja? Huvudsaken är att klienten är buggfri och fungerar i alla lägen. Det gör Pokerstars klient. B2B:s klienter är flashiga och fina, men de fungerar inte över huvud taget. Något sådant vill itne jag ha. Citera
Recommended Posts