Gå till innehåll

NLT - Hitta felet!


Djens

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att jag inte trebettade floppen upp till 110 lr någon liknande summa :)

 

med vilken motivering??? folda han på ditt turnbet eller? eller satten han högre färg på river eller vad?

Vad har resultatet för relevans?

 

varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ?

 

Men är du dum eller? Det viktiga vi diskuterar i denna tråd är hur man ska spela handen på "rätt" sätt. Hur det gick i denna specifika hand är totalt irrelevant.

 

Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks.

 

Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men är du dum eller? Det viktiga vi diskuterar i denna tråd är hur man ska spela handen på "rätt" sätt. Hur det gick i denna specifika hand är totalt irrelevant.

 

Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks.

 

Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv.

 

You are the man! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har grindat en hel del 1/2 mot fi i handen, och vill minnas att flop är automatiskt trebet mot honom om man vill ha bort honom, syn om man vill han ska skjuta turn. Han har ganska svagt A här, eller är tom större delen av tiden.

 

Dessutom så är det väl lite utav en myt att man _måste_ dega floppen med starka drag, ser inget kapitalfel som sådant i att bara syna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ?

Shit, vilken fisk jag är. Jag synade med mitt fyrtal i kungar när han satt på fyrtal i ess. Det var ju uppenbart fel, eftersom resultatet av handen visar det. Fan vilken tomtesyn jag gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ?

Shit, vilken fisk jag är. Jag synade med mitt fyrtal i kungar när han satt på fyrtal i ess. Det var ju uppenbart fel, eftersom resultatet av handen visar det. Fan vilken tomtesyn jag gjorde.

 

Vilken fisk du e Klyka :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks.

 

Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv.

 

Det där var ju nån sorts världsrekord i besserwisseri. Fortsätt gärna skita i att skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...