Djens Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Klart jag är intresserad av mitt resultat, men då uttryckt i BB/100 händer i det långa loppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Att jag inte trebettade floppen upp till 110 lr någon liknande summa med vilken motivering??? folda han på ditt turnbet eller? eller satten han högre färg på river eller vad? Vad har resultatet för relevans? varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ? Men är du dum eller? Det viktiga vi diskuterar i denna tråd är hur man ska spela handen på "rätt" sätt. Hur det gick i denna specifika hand är totalt irrelevant. Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks. Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdis Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Men är du dum eller? Det viktiga vi diskuterar i denna tråd är hur man ska spela handen på "rätt" sätt. Hur det gick i denna specifika hand är totalt irrelevant. Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks. Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv. You are the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Har grindat en hel del 1/2 mot fi i handen, och vill minnas att flop är automatiskt trebet mot honom om man vill ha bort honom, syn om man vill han ska skjuta turn. Han har ganska svagt A här, eller är tom större delen av tiden. Dessutom så är det väl lite utav en myt att man _måste_ dega floppen med starka drag, ser inget kapitalfel som sådant i att bara syna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Att du inte reraisar på den floppen tycker jag är felet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ? Shit, vilken fisk jag är. Jag synade med mitt fyrtal i kungar när han satt på fyrtal i ess. Det var ju uppenbart fel, eftersom resultatet av handen visar det. Fan vilken tomtesyn jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 varför spelar du poker??? resultatet är väl av högsta relevans.. eller ? Shit, vilken fisk jag är. Jag synade med mitt fyrtal i kungar när han satt på fyrtal i ess. Det var ju uppenbart fel, eftersom resultatet av handen visar det. Fan vilken tomtesyn jag gjorde. Vilken fisk du e Klyka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Är inte den här handen kungen i All-in-händernas rike? Puuuush! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Är inte den här handen kungen i All-in-händernas rike? Puuuush! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 jag blir stolt när jag ser alla one-liners. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 jag blir stolt när jag ser alla one-liners. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 aye Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Hela denna tråd börjar stinka av skitsnack. Vad händer med PF.nu egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPoker584 Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Det kan ju vara så att FI sitter på KQs o höjer dig m nöt flushdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 21 Maj , 2006 Rapport Share Postad 21 Maj , 2006 Börjar komma fler och fler nybörjare som skriver dumma saker i allt och alla trådar vilket är lite störande. Inget ont om nybörjare, vi har ju alla varit där, men jag tycker man kan nöja sig med att läsa för att lära sig i stället för att komma med dumma kommentarer som gör att nivån på forumet sänks. Det är den anledningen som gör att jag oftast skiter i att skriva. Har lättare att ta till mig saker om analyserna kommer från spelare som är duktigare än mig själv. Det där var ju nån sorts världsrekord i besserwisseri. Fortsätt gärna skita i att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts