staris Postad 2 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2006 Snyggt. Klart att man ska byta dörr. När man väljer dörr första gången är det 10% sannolikhet att priset är bakom den dörren, och 90% att priset finns bakom någon av de andra dörrarna. Att vi öppnar 8 av de andra dörrarna förändrar inte sannolikhestberäkningen. Byter man dörr har man 90% cahns att vinna priset Citera
staris Postad 12 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2006 Varför spela cashgames när det bara går åt helvete hela tiden? Nu satsar jag på SnG och turneringar i stället. Ska ta och testa Pokerstars lite. Verkar vara bra drag i turneringarna i alla fall. Citera
staris Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Nu har jag koncentrerat mig på low stakes SnG ett tag. 2-5 dollar. Och jag har i alla fall inte gått back. Alltid något. fortsätter det så här borde bankrullen om några tusen SnG till ligga på break even, totalt sett. så jag är glad för at det inte har backat de senaste veckorna Citera
Recommended Posts