myrslok Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Beställde just en ipod och en mugg från stars. Det stod att leveranstiden skulle vara 4-6 veckor. Nån som har nån erfarenhet om det brukar stämma? Citera
baller Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Har för mig att dom håller tiden ganska bra och tom är snabbare men har lite längre tid för marginal... Citera
Ving Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Det gick mycket snabbare för mig. Kanske två veckor? Citera
Zakkan Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Jag gjorde en provbeställning på en mugg och den kom efter ca 2 veckor till ett utlämningsställe för någon transportfirma. Sedan beställde jag ett pokerset (som var det jag egentligen ville ha) och det kom hemlevererat till dörren efter 5 dagar... Citera
myrslok Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2006 Det låter bra. Jag hade lite på känn att det kunde gå snabbare än när man beställer från partypokershopen. Citera
Tamdam Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Beställde min nano på söndagen, 4 dagar senare kom den Citera
Mr_Hansen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 jag har beställt en stressboll för att testa shopen, och tre veckor har nu gått utan nån boll Citera
myrslok Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2006 jag har beställt en stressboll för att testa shopen, och tre veckor har nu gått utan nån boll Det skulle kunna vara så att vissa grejer tar längre tid än andra. Muggar och stressbollar har dom förmodligen i något eget lager och skickar dom därifrån, medan ipods kanske kommer direkt från apple. Citera
zind Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Någon som vet hur mycket frakten går på för en tröja? Citera
Recommended Posts