Gå till innehåll

WSOP nästa? Svaret blev nej!


Eastgrove

Recommended Posts

Tja! Igår spelade jag en WSOP Freeroll Qualifier på Partypoker. De 50 första (av 4000) vann entry till kvällens WSOP Freeroll Satelite.

 

När det var 56 spelare kvar och bubblan var seg så hade jag ca 360k och average var ca 200k. Jag hade alltså inte skitmycket men tillräkligt för att känna lugnet och hamna bland de 50. Och visst gjorde jag det. Då var klockan sen och jag ful-all in'ade (vilket ord) för att antingen snabbt dubbla upp ett par ggr el. få lägga mig. Det gick åt pipsvängen. 8-)

 

Meen.. nu blir det WSOP satellit. Om jag kommer 14:e eller bättre har jag WSOP entry och boende fixat. Då behöver jag bara klämma fram stålar till resan. :twisted:

 

Jag återkommer och berättar om det går bra eller om jag skämmer ut mig på en gång. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Placerade mig själv på 28 plats i en liknande sattelit på PP för en månad sedan.

 

Bara för att bli utslagen på 101:e plats i "finalen" där det deltog 3500 spelare. Var jag nära?

 

Nej knappast.

 

Såg dock mig själv flyga till Vegas för min inre syn..LOL

 

Men Grattis, och gör nu bättre ifrån dig än jag.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho.. jo, det tycks ju inte gå skitbra. Höll mig lagom över average trots crapcort och inga mothugg när man får nåt spelbart. Men så tappade jag starkt två ggr pga dumma mothugg som träffar på rivern.

 

Så nyss hade jag endast strax under 500 kvar (bb låg på 400) och går allin på 74o. Slut på lidandet, typ. Kommer en 4 på floppen och så en på rivern. Aaargh... Har 2088 nu och bb ligger 600. Får väl se om man kan mirakeldubbla lite eller om det är kört. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man ute då, som 540:e. Tre varv runt bordet med endast låga offsuite åt upp så pass mycket att jag kände mig tvungen att ställa in med A4o och hoppas på det bästa. Mot KK och ingen träff på bordet hjälpte det inte att hoppas. Oh, well.. det finns ju flera qualifiers.. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...