Joeduck Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 testade att kora deras java/eller flash client och eftersom jag trodde de var medlem i b2b naetverket dar de andra funkar so skulle det inte vara nott problem. men det stor "missing requiered component" o jag har de senaste vers av java o flash anvaender en gammal version av mozilla dock eftersom jag inte orkar installera en ny till ram minnet varje gong jag startar datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Vad är det för märklig dist du kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 13 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Vad är det för märklig dist du kör? insert, en mini knoppix variant.som kors i ram minnet och kan bootas upp fron usb minne. funkar for mina behov o har ingenhorddisk pa datorn som jag kan inst xp po Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Bet365 är med i prima, inte B2B och har så vitt jag vet bara mjukvara för native windows. Du kanske borde fixa din keyboardlayout btw, om du inte sitter i USA och skriver eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts