Brezz Postad 14 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Jo va najs! I vanliga fall grindar jag på 10/20 så det är ju inte supermycket pengar, men "vunna" pengar känns mycket goare än när man suttit o grindat ihop dom under många långa timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shubee Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Jag som trodde jag hade noll respekt för pengar och dess värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Jo va najs! I vanliga fall grindar jag på 10/20 så det är ju inte supermycket pengar, men "vunna" pengar känns mycket goare än när man suttit o grindat ihop dom under många långa timmar hehe, det förklarar en del. Trodde du var en såndär glad semi-nybörjare med sjuk tur som tog ett tok skott på allt för höga nivåer efter läst SS2. Så var nu inte fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Jo va najs! I vanliga fall grindar jag på 10/20 så det är ju inte supermycket pengar, men "vunna" pengar känns mycket goare än när man suttit o grindat ihop dom under många långa timmar Under vilket nick och på vilken site om man vågar fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Jo va najs! I vanliga fall grindar jag på 10/20 så det är ju inte supermycket pengar, men "vunna" pengar känns mycket goare än när man suttit o grindat ihop dom under många långa timmar Under vilket nick och på vilken site om man vågar fråga? Tja, kan säga så här att om du ser någon på partypoker från göteborg lr göteborgsområdet som spelar för många bord är det jag oftare än inte skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts