Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Landskamp i Poker - Sverige mot Finland!

Det är ju Ishockey-VM för fulla muggar där det genom alla tider varit en ständig kamp mellan Sverige och Finland.

Vi på Sportingbet tänkte öka spänningen ytterligare och köra specialturnering som bara är öppen för Svenska och Finska spelare.

Ta chansen nu att visa vilka som bestämmer!

När?

Tisdag 16 maj, klockan 19.00

Typ av turnering?

Texas NL Rebuy , $5+1 Unlimited $5 rebuy första timmen och en add on.

Vad vinner man?

Förutom prispengarna och den stora äran att kunna titulera sig vinnare av landskampen så lägger vi också in ett specialpris.

Om de tre första placeringarna i turneringen tas av tre svenskar så vinner de tre spelarna en exklusiv kryssning till... Finland!

Där kan ni sedan skryta och bräka hur mycket ni vill hur mycket bättre ni är på poker än era grannar i öster :lol:

Ladda batterierna så kör vi!

Välkomna! :D

Mvh Sportingbet

Postad
Vilken landskamp! Det var jag mot 36st finnar, lyckades slå ut alla utom den sista :(. Borde det inte det belönas med en kryssning ?:)

/kassoren

:D

Några fler svenskar var det allt - men bra lirat!

Mvh Sportingbet

Postad

Synd att man inte kunde se om personen var svensk eller finne. Själva idén stöp där tycker jag. En massa chattande finnar och obegriplaga all-in synar var det enda man kunde se :). Jag har aldrig skådat så många och otroliga badbeat!! under samma turnering.