Lippkizz Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Jag vill bara varna dom som spelar på denna i mina ögon skitsida. Jag har spelat från och till på 24h och andra sidor inom B2B och det har alltid varit strul med just 24h Poker. Hade inte spelat på sidan på ett tag när jag "laddade" in där igen. Jag väntade som vanligt på VIP cash backen, men den dök aldrig upp. Jag kontaktade supporten och fick till svar att jag ej uppgett telefonnummer i mina uppgifter. Alla andra uppgifter fanns där, men dom hakade upp sig tydligen på att jag inte uppgav telefonnummer. Jaja, det kanske inte spelar roll att jag inte har någon egen telefon utan använder jobbets mobil. Nåväl dom gör ju hur f-n dom vill. Jag fick under första delen av april ett mail med en personlig reloadbonus kod. Jag satte in pengar på deras bankonto(direkt på banken) skickade ett mail med bonuskoden. Det är jag väldigt säker på, men dom hävdar att något sådant mail har inte kommit till dom. Nu har jag ju väldigt svårt att bevisa detta då min gamla dator med ton av information har gått till himlen för en sista vila. Jag frågar mig lite undrande oxå varför man skickar ut en PERSONLIG reload bonus kod och sedan ser att vederbörande gör en insättning och inte kopplar ihop detta? Jag har säkerligen väldigt fel och ska inte ha någon sympati, men jag tycker nu att 24h Poker är ett skämt och jävla skitsida. Citera
bzkt Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Det första kan du ju inte skylla på dem, det är ditt fel. Och det andra, kan du inte bevisa det är det ju ditt problem. Hur personlig tror du den bonuskoden var föressten, knappast du ensam som fick den. Citera
Lippkizz Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2006 Det första kan du ju inte skylla på dem, det är ditt fel. Och det andra, kan du inte bevisa det är det ju ditt problem. Hur personlig tror du den bonuskoden var föressten, knappast du ensam som fick den. Så du menar att har jag ingen telefon, så är jag inte beraättigad till bonusen?? Sedan menar du att dom inte ska behöva hålla reda på vilka bonusar som skickas ut till kunderna?? Tyck vad du vill. Jag tycker fortfarande att 24 h SUGER....... Citera
baller Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 bzkt, det spelar väl igen roll. En sida som är lite service minden från början agerar enligt följande: * meddelar sina kunder att de måste fylla i telfonnummer för att få vipbonusen, när kunden sedan fyllt i uppgiften betalas bonusen ut... inte "du får inget för du har inte fyllt i" * krediterar kunden en bonus även om det är tveksamt om han/hon har skickat ett mail, det är trots allt en bonus som resp kund betalar för att lösa ut... En sida som inte är service minded gör precis som 24h gjort enligt ovan beskrivning. (vad och vem som gjort vilket låter jag vara osagt, eftersom jag inte har någon detalj information i ärrendet). En sida som inte är service minded ser och lär av heyjohan. Citera
bzkt Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 baller visst har du rätt, det är bara det att jag stör mig på det otroligt smutskastande och okonstruktiva inlägget, dessutom finns det inga bevis här eller nåt, inga mail eller nånting. Skulle vilja höra 24hpokers syn på det hela också. I en perfekt värld hade det funnits en <infogavalfripokersidahär>Johan för alla pokersidor på PF.nu. Citera
Lippkizz Postad 12 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2006 bzkt, det spelar väl igen roll. En sida som är lite service minden från början agerar enligt följande: * meddelar sina kunder att de måste fylla i telfonnummer för att få vipbonusen, när kunden sedan fyllt i uppgiften betalas bonusen ut... inte "du får inget för du har inte fyllt i" * krediterar kunden en bonus även om det är tveksamt om han/hon har skickat ett mail, det är trots allt en bonus som resp kund betalar för att lösa ut... En sida som inte är service minded gör precis som 24h gjort enligt ovan beskrivning. (vad och vem som gjort vilket låter jag vara osagt, eftersom jag inte har någon detalj information i ärrendet). En sida som inte är service minded ser och lär av heyjohan. Lite så kände jag oxå. Nåja, jag har nu "dödat" kontot hos 24h, och har oxå fått två polare att inom snar framtid göra likadant. Citera
heltok Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 helt rätt. trivs man inte ska man säga upp all kontakt, gärna med någon tydligt motivering "jag tycker ni behandlar era kunder dåligt, kan ni avregistrera mig från allt som har med er att göra permanent. mvh xxxx". man ska klaga och vara grinig speciellt med pokersiter. så stora marginaler och så hård som konkurrensen är borde de vara lite måna om att tillfredställa sina kunder. Citera
raptorjr Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 * krediterar kunden en bonus även om det är tveksamt om han/hon har skickat ett mail, det är trots allt en bonus som resp kund betalar för att lösa ut... Ja tänk om dom kunde göra det. Vara lite serviceminded när det gäller bonusar. Jag hade aldrig satt in pengar på 24h poker. Spelat lite freerolls och sånt. Men aldrig satt in pengar. Så till slut så gjorde jag det för att få en bonus. Spelade och höll koll på mina VIPs. Fick lite ont om tid mot slutet när tidsfristen höll på att gå ut, men lyckades precis få ihop de sista VIPsen som behövdes. Satt sedan och väntade på att få min bonus. Men ingen bonus kom. Kontaktade dom då och undrade varför jag inte fått nån bonus trots att jag uppfyllt kraven. Då berättade dom för mig att jag kunde inte få nån bonus för det fattades 7-8 VIP eller nåt sånt. Tydligen hade jag på nåt sätt ett antal VIP från början som jag inte visste om. Så när jag satt och kollade att jag hade fått ihop tillräckligt med VIP så räknade jag med dom tidigare okända VIPen. Så i slutändan hade jag inte uppfyllt kraven och fick således ingen bonus. När då 7 VIP hindrade dom från att ge mig bonusen så tog jag ut pengarna direkt. I slutändan så kostar det dom mer att jag inte spelar där än om dom hade gett mig den bonusen. Plus att jag inte rekommenderar någon att spela där. Citera
24hPoker Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Hej, Vi har skickat flertalet påminnelser om att spelare som vill ha sin CashBack ska fylla i korrekta uppgifter. Först i utbetalningsbekräftelsen, även flertalet gånger i nyhetsbreven och även i pop-upen i klienten. Det står i avtalet att de personliga uppgifterna måste vara fullständigt ifyllda och korrekta för att kvalificera sig för en bonus. Förövrigt går det precis lika bra att använda ditt arbetstelefonnummer om du inte har ett hemtelefonnummer. Gällande den personliga bonusen så håller jag med om att supporten borde hanterat det annorlunda. Har det löst sig? Om inte vänligen PMa mig så ordnar vi det i efterhand. Mvh 24hPoker Citera
dr noob Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Jag håller helt med bzkt. Tiltade postare spyr galla över div. pokersajter utan att backa upp sina påståenden på något sätt. Sedan stämmer ofta andra smurfar in i sången. Som regel visar det sig dessutom att postaren inte gjort som han blivit ombedd, så även i detta fall ter det sig. Lås trådarna och banna trollen! Citera
Recommended Posts