Cyberhamster Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Annonsen vad snällt att man ska betala för att få spela deras freerolls. Dom kanske skulle funderar på att skaffa någon som kan nått om poker för att skriva deras annonser. Sen länken som jag klickade på för att se annonsen stod det "Stor pokerbonus hos Unibet" Jag tycker inte att €30 är en så väldigt stor bonus. //Me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 sämsta annonsen jag läst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 haha vilka hamstrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Tråkiga och dåliga reklam från pokersidor finns det ju gott om.. Man tycker att dem kunde komma på något lite bättre Eurobets pokerreklamer är ju rätt roliga, om man är insatt i poker dvs. (Om det är Eurobet som har "Oj kolla va mycket fisk" etc reklamerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts