iamivar Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Check-syn blir väl defintivt standard där. Vid allin skulle jag nog ändå överväga fold, som sagt. Väldigt readberoende dock. Citera
Gekko Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2006 Håller med att så som hand spelades från min sida så måste C/C vara de bästa spelet. Nu var de så att han pushade och för mig kändes de som en väldigt desperat bluff. Vilket ledde fram till en syn... Brukar normalt sett inte spela så här passivt, men de kändes rätt just då och på samma gång blev resultatet väldigt fint River 7c - 9c - 6c - Qh - 8h Hero Check Villian All-In (789.52) Hero Call (789.52) Villian shows: 6s - Kc (a pair of sixes) Hero shows: Kd - Ks (a pair of kings) Hero wins: EUR 2,350.29 (with a pair of kings) Rake: EUR 0.75 Game ended 2006-05-09 23:30:29 GMT+01:00 Citera
Mr_Hansen Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Skolexempel på hur man skriver en handanalys. Mycket intressanta disskutioner! Citera
Shahin86 Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Nio gånger av tio man försöker sig på det där vänder han upp 102o utan klöver och man undrar hur allt gick till Citera
wheel_jr Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 bra lirat, men man kan ju undra varför han ens försöker bluffa , han har mellan 300 o 400 i potten "bara"........ställer han in ca 700, jadu wierd play, han sätter dig väl som fiskare med Ac. Citera
Kenny_Roger Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Ojoj vad fiskigt det här blev...du kan ju inte check-syna hela vägen, du har ju ingen aning om var du står! Lägg in ett pottcommitande bett på vägen så du ser var du står, lägg gärna mot omslag! Nej men allvarligt talat visar väl det här att så länge du har nån som helst koll på motståndaren kan passivt spel vara bäst bara man har guts nog att syna ner honom. Många motståndare har antingen Tx (TT?), färg eller är tomma på rivern i det här läget. Att han har en tia är inte alltför troligt vilket gör rivern till ett ganska bra kort för dig i och med att du sällan blir valuebettad av en triss/tvåpar. Bara för att man inte går all in betyder inte det att man inte har nån information! Citera
Recommended Posts