Herodude Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 sitter och kollar på nordic masters och tänker på hur grymm kommentator ken är, grymmt nice med lite roliga skämt och sånt, jaja snick snack jag kom att ätnka på vilka mer kommentatorer är bra egentligen? gabe kaplan bränner vidare i topp med ken, men är inte de väldigt tråkiga annars? och kanske inte sådär jätte heta att höra på *host*nordic poker king*host... * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Njursparven Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Glimne i pokermiljonen är väl ganska bra.. Citera
sickanboy Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Norman Chad och den där andre snubben som kommenterar WSOP på ESPN tycker jag är skitbra. Kanske inte så djupa analyser, men bra fart och stämningsförhöjande. Citera
Axlsson Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Den sämsta jag kommentator alla kategorier måste vara Peter Swartling. Tycker också att Ken är riktigt rolig att lyssna på! Citera
Dixie Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Ken är grym, vassa kommentarer och mycket skryt, kul om man tar det med lite humor. Men kommentatorerna på nordic masters måste ju va sämst alla kategorier!!? Citera
Dinn3r42 Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Jag säger bara Gabe Kaplan. EDIT: Någon hann före Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Finns ju ingen bättre än Ken. Citera
Tiikerihai Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Ken är grym, vassa kommentarer och mycket skryt, kul om man tar det med lite humor. Men kommentatorerna på nordic masters måste ju va sämst alla kategorier!!? Sämre än Swartling och Mr Kaninteenssägarätt? Don't think so! Citera
Recommended Posts