Gå till innehåll

Hjälp med att komma igång med internet spelandet!


Fossan

Recommended Posts

Hejsan nu är de så att jag äntligen fyllt 18 och fixat visa kortet så jag tänkte skapa mitt första pokerkonto, är de nått jag behöver tänka på eller behöver veta när jag ska göra detta.

 

Jag har tänkt att skapa ett konto på betsson ett på partypoker och ett på svenskaspel, hur är de med bonusar och rakeback, hur funkar de å hur får jag ut så mycket som möjligt av det.

 

Hur lång tid tar det från att de man skapat kontot till att amn kan börja spela och kostar det nått att flytta över pengar från pokerkontoto till visa kortet och ta ut?

 

 

 

Väldigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att du kan börja med att sätta in en slant på svenska spel. Det är väldigt lätt att komma igång och dom har en trevlig klient, låg rake och ett hyffsat utbud av cashgames och turneringar. Spara partypoker tills du har tillräckligt för att fullt utnyttja deras sign-up bonus. Du kan börja spela så fort du har registrerat dig och jag tror inte överföringar kostar mer än några kronor om ens nåt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att kunna ge ett bra svar, är det bra att veta hur mycket pengar du har till ditt förfogande till att börja med. Om det är mindre än $500, bör du vänta med Party. (Vill du utnyttja deras sign up-bonus fullt upp, så behöver du nämligen $500.)

 

Sedan tycker jag att du ska vänta med bonusar tills du vet att du är en vinnande spelare i längden. Håll dig till en sajt (t.ex. Svenska Spel eller William Hill) tills du spelat ihop ett litet kapital.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...