Krissan Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Sjukt billigt, synd att de inte tar Neteller... Citera
Psymantra Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Rekomenderar http://www.fynda.se 500 väska 11,5 grams 495 + frakt . eller besök dom i falkenberg hur mycket blev priset totalt för dig då? med frakt och allt ihop Citera
hampus Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Har beställt ett sånt paket från fynda. Det gick på ca 670 totalt inklusive frakt och postförskottskostnad. Hoppas det är schysst. Citera
Psymantra Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Har beställt ett sånt paket från fynda. Det gick på ca 670 totalt inklusive frakt och postförskottskostnad. Hoppas det är schysst. ok inga andra kostader då? well well Väldigt bra pris måste jag säga bättre pris kan man knappast få =) Citera
Psymantra Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Har beställt ett sånt paket från fynda. Det gick på ca 670 totalt inklusive frakt och postförskottskostnad. Hoppas det är schysst. jag beställde ett sånt paket från fynda jag med igår Citera
pappabjorn Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Jag har också beställt från fynda.se. Men jag undrar får man med en dealerbutton? Citera
tw3R Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Jag har också beställt från fynda.se. Men jag undrar får man med en dealerbutton? Nej Citera
Quetch Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Hur funkar detta (fynda) jämtemot pokermannen? Han har ju sagt att han sänker till 100 kronor under likadant pokerset. Nån som vet om detta räknas som ett likadant set? Det är ju inte nån dealerbutton i fyndas paket. //Nyfiken nybörjare Citera
hage Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Hoppas det är schyst.. beställde precis jag med Citera
MOJJE Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Hur funkar detta (fynda) jämtemot pokermannen? Han har ju sagt att han sänker till 100 kronor under likadant pokerset. Nån som vet om detta räknas som ett likadant set? Det är ju inte nån dealerbutton i fyndas paket. //Nyfiken nybörjare jag tror ej att pokermannen går ner till 395: men jag vet inte. det är priskrig på pokermarker nu. Citera
juan1904 Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Fyndas chips är inte Clay va? Vad är det som skiljer Claychips gentemot Fyndas isåfall? Funderar också på att beställa men är inte så kunnig. Citera
Quetch Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Är det någon som köpt från Fynda som fått dom ännu och kan komma med en liten kommentar? Ifall man enbart kollar på bilderna så ser det ut som dom markerna MAAB säljer. CR08. Enligt en polare så är dom väldigt plastiga. Men för 495:- kan man iofs inte begära så mycket. Citera
Manga_s Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Köpte en poker väska med 300 marker, 2 Bee-kortlekar och 5 tärningar från affären Dino(finns bl a på nätet och vid hötorget i sthlm) Markerna är av skön kvalié och kortlekarna är bra. Allt detta för endast 598:- !!! Citera
pixel Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 funderar på de markrarna från fynda men vad tycker ni om dessa Ebay De ser ju helt ok ut sen är frakten inräknad, de är även nummrerade, vet någon om det är komposit chips eller plast Citera
pixel Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Jo det är ju komposit chips såg det precis, men vilka tycker ni är bäst fyndas chips eller dessa Citera
Psymantra Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Jo det är ju komposit chips såg det precis, men vilka tycker ni är bäst fyndas chips eller dessa Hm jadu jag tycker att det ser ut att vara likadana chips..men dom du länka till har ju värde på sig..och det har inte dom på fynda. Citera
Ovuca Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Fast de är ju mer än dubbelt så dyra också....jämfört med fynda Citera
pixel Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Fast de är ju mer än dubbelt så dyra också....jämfört med fynda inte om man räknar in frakt från fynda Det fanns för £59 innan med frakt då hade det kostat 773kr Han brukar sälja det ibland. Det blir ju dyrare med aus dollar Citera
Supadupa Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Poker chips i aluminiumväska. Perfekt för turneringar och hemmaspel. Detta ingår i setet: 500 poker chips 11,5 gram 2 kortlekar av hög kvalite 5 röda tärningar 1 dealer button nycklar som du kan låsa väskan med. Säljes för 700:- Citera
Supadupa Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Vann tre set i en kompisturnering - de är helt nya. Citera
APC Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Fick just mail om att http://www.thesportshq.com gamla The Golf HQ har sänkt priserna och denna gång blev de ytterligare lite billigare. 500 11.5 GRAM POKER CHIPS + ALUMINIUM CASE £34.99 500 HIGH ROLLER NUMBERED 11.5 POKER CHIPS £59.99 Beställde själv där ifrån för ett helvår dedan o de fungerade bra. Vet inte om priset står sig mot fynda men de får ni kolla själva. Citera
hampus Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Fick hem min väska med marker igår från fynda och jag är inte besviken! Citera
PPN Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Nån som har tips på nåt billigt ställe där man får välja färgfördelning själv? Gärna inom EU. Ska köpa 3000 marker men alla de billigaste ställena verkar bara ha färdig fördelning av färgerna som ej går att ändra. Finns en del ställen i USA som skulle funka men är rädd att åka på moms på en så stor beställning. Citera
Psymantra Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Fick hem min väska med marken igår från fynda och jag är inte besviken! ok jag ska hämta min nu på posten..den kom också igår så nu ska vi se hur dom är... Citera
Psymantra Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Fick hem min väska med marken igår från fynda och jag är inte besviken! ok jag ska hämta min nu på posten..den kom också igår så nu ska vi se hur dom är... Sådär...Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mina marker..helt klart överförväntan detta är Ifs mitt första set jag har köpt men jag är nöjd som sagt.. Citera
Recommended Posts