Albert Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Skulle tippa på Ayn Rand eller hur hon nu stavar sig själv. Och guldstjärnan går till vivi! Citera
cheunce Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Robert Nozick? Ingen aning egentligen. I mina ogon ser det fortfarande ut som en anorektisk cirkusclown... Ok, först och främst: det är en kvinna, ingen man och ingen clown Snacka om radioansikte Tyckte själv det såg ut som en ung DiLeva Citera
kfluffie Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Jag vill Nominera en ny Avatar! Ingen Mindre än PokerWiz! Sincerely, KF! Citera
bossbaver Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 myssion, vad säger du nu då??? Citera
baloobas Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 En guldstjärna i himlen till den som vet vad min avatar föreställer. Trodde det var Olof Palme. Citera
bossbaver Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 En guldstjärna i himlen till den som vet vad min avatar föreställer. -En prins i New York? Citera
scouserandy Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Stiligare karl än Håkan får man fan leta efter Citera
toompa84 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Egentligen tycker jag väl att min är bäst, annars skulle jag inte ha den... Men då man inte fick rösta på sin egen så får det bli Aglos "Mystilt" eller Donners "Systembolaget" Citera
LuckyStar5.1 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 <-- Aldrig hajjat vad LIF pysslar med? ...är det ett lager eller en handbollsklubb? Citera
Recommended Posts