Gå till innehåll

LadbrokesPoker.com - 100% max $100, 30% RB i maj


Nesta_

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som tagit signup bonusen samtidigt som refer a friend bonusen. Verkar ju gå enligt deras hemsida. Skulle så vara fallet är det ju snorenkelt.

 

"For every friend that you refer you will receive $100. In addition to any amount received as a welcome bonus, your friend will also receive $50. That means your friends could get as much as $150 when they join Ladbrokes Poker!

To refer your friends follow these easy steps -

 

1. Open your Ladbrokes Poker software and log in

2. Click on the ‘Menu’ button

3. Choose Refer-A-Friend from the menu

 

Your friend will receive an email with instructions of how to get started. Please make sure they follow the instructions exactly as explained in the email.

 

In summary, your friend will have to –

 

1. Register a real money account at Ladbrokes Poker

2. Make a purchase of $100 or more

3. Play at least 500 raked hands * within 30 days of opening their account

4. We will then pay you both your bonuses - $100 to you and $50 to your friend! "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

Gäller refer a friend bonusen bara för nya konton eller räcker det med att man inte har gjort en insättning? Nån aning?

Har alltså konto då jag har spelat lite freerolls där, men aldrig satt in.

 

A fan du får egga om dig igen typ.. Din "kompis" måste in på deras sida och knåpa in din mailadress i en ruta och du måste skriva in hans nick när du reggar dig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick min bonus insatt utan några krav på omsättning, hela summan är tillgänglig för uttag.

Jag gjorde bonusen på lägsta nivå 0.15/0.30, spelade 3-4 6-personersbord samtidigt, tog max 4 timmar att cleara. Spelarna på den nivån är ju riktigt usla, tom sämre än vad jag är ;)

 

Lirade också under nattens gång på NL30 och NL50 3-4 bord i taget och det gick på ett par timmar.

 

 

Skickade även mail nyligen om bonusen och fick bonusen insatt direkt. Nästan innan jag hann trycka på "Skicka Mail"-knappen!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man rakebacken automatiskt eller måste man maila efter den? Hur funkar det?

 

Players who complete over 1,000 qualifying raked hands in a Monday-Sunday week during the promotional period will receive an email the following Tuesday with a statement of the number of raked hands played.

 

All bonus payments will be made to accounts on Tuesday 30th May.

 

Men erbjudandet gällde bara Maj månad ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade klart bonusen ($50 RAF, $100 signup, $25 profil) häromdan och idag har alla bonuspengar kommit in på mitt konto. Men när jag går in på "Withdraw"-sidan i klienten så får jag bara upp det här meddelandet:

We are unable to authorise withdrawals from your account at this time. Please contact our Customer Service department at care@ladbrokes.com or on 0800 9 17 27 37 for further details.

 

Nån som vet vad det kan bero på?

 

Har givetvis mailat care@ladbrokes.com o frågat, men eftersom jag inte har en aning om hur lång tid dom tar på sig att svara kanske det går fortare här.

 

 

tackar o bockar

/myrslok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade klart bonusen ($50 RAF, $100 signup, $25 profil) häromdan och idag har alla bonuspengar kommit in på mitt konto. Men när jag går in på "Withdraw"-sidan i klienten så får jag bara upp det här meddelandet:
We are unable to authorise withdrawals from your account at this time. Please contact our Customer Service department at care@ladbrokes.com or on 0800 9 17 27 37 for further details.

 

Nån som vet vad det kan bero på?

 

Har givetvis mailat care@ladbrokes.com o frågat, men eftersom jag inte har en aning om hur lång tid dom tar på sig att svara kanske det går fortare här.

 

 

tackar o bockar

/myrslok

 

Det jag kan tänka mig är att du inte har spelat det som krävs för att ta ut profilbonusen. Annars verkar det skumt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade klart bonusen ($50 RAF, $100 signup, $25 profil) häromdan och idag har alla bonuspengar kommit in på mitt konto. Men när jag går in på "Withdraw"-sidan i klienten så får jag bara upp det här meddelandet:
We are unable to authorise withdrawals from your account at this time. Please contact our Customer Service department at care@ladbrokes.com or on 0800 9 17 27 37 for further details.

 

Nån som vet vad det kan bero på?

 

Har givetvis mailat care@ladbrokes.com o frågat, men eftersom jag inte har en aning om hur lång tid dom tar på sig att svara kanske det går fortare här.

 

 

tackar o bockar

/myrslok

 

Det jag kan tänka mig är att du inte har spelat det som krävs för att ta ut profilbonusen. Annars verkar det skumt..

 

Fick svar från Ladbrokes nyss. Det stod i princip bara "Please find that your account has been updated, and you are now able to

withdraw successfully.".

Ingenting om nån playthrough för bonusen. Skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man göra något speciellt för att få den? Eller räcker det med att sätta in 100 dollar+ och sedan lira?

 

Stod nåt om att man skulle trycka på en knapp på deras sida, fatta inte riktigt..

http://poker.ladbrokes.com/promotions/index.php?=CLAIM#free_poker_chips

4. Submit your claim using the button below. All payments will be made within 48 hours of qualifying.

 

Vad menar dom med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har spelat ihop 500 händer trycker du på claim och fyller i dina uppgifter.

 

VIlket pokernätverk är ladbrokes?

 

Om jag ska få refer a friendbonusen och bonusen för att fylla i profilen, ska jag inte köra fler händer då?

 

Nä, det fina i kråksången är att det är 500 rejkade händer totalt för alla bonusarna samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har spelat ihop 500 händer trycker du på claim och fyller i dina uppgifter.

 

VIlket pokernätverk är ladbrokes?

 

Om jag ska få refer a friendbonusen och bonusen för att fylla i profilen, ska jag inte köra fler händer då?

 

Nä, det fina i kråksången är att det är 500 rejkade händer totalt för alla bonusarna samtidigt.

 

Nja!

 

De har nyligen ändrat RAF bonusen!

In summary, your friend will have to –

1. Register a real money account at Ladbrokes Poker

2. Make a purchase of $100 or more

3. Play at least 1,500 raked hands * within 30 days of opening their account

4. We will then pay you both your bonuses - $50 to you and $25 to your friend!

 

Jag blev dock RAF'ad innan de ändrade så jag klaga så att även jag får det gamla RAF erbjudandet. 25$ för 1500 raked... suger fett!

Har spelat 500 raked hands och fått mina 100$ sign-up bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...