Gå till innehåll

Stoffe: Gör om Gör rätt!

stoffe83

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GUd så jävla kuk roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åkte på plats 17 och ITM var som tidigarew 15!

Rasade ordentligt när jag på BB hittar 77 och en går allin! Luktar steal och jag synar! AT sitter han på och allt ser bra ut, tills river visar A!

Sista handen så har jag 2400 och BB är 1000! Jag sitter efter BB och får KQo och ställer in! Får syn av 77 och floppen resulterar i stegdrag, men turn och river är bland!

Helevtes jävla bajs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens session bestod av en 50+5:- turre där det blev 159/392. Cash gamet flöt kanon tills jag träffade på någon som tyckte det var värt att riskera större delen av sin stack på färgdrag, trots att hans egna kort var 92.....hmm! Aja! Förlora hela kvällens vinst där iaf och lite till!

Fick både höra och se att tjejen startat dagbok! Hoppas hon skriver i den nu bara!

Jag hopaps jag får fart på CG:et nu, eftersom det är ny månad och extra pengar behöver komma in! Har inte spelat mkt alls sista veckan! Dels för att få mera sug och mer tändning och sen så gjorde jag misstaget att ge flickan sims 2 och det går nästan dygnet runt på datan :) Så den som vill sponsra med en bärbar data...Varsågod :D

Bankrulle nu: 2413:- (-22:- efter att ha bubblat i en sit n go)

Länk till kommentar

Har suttit en ca 1 timme nu och haft 3st CG bord uppe! Började fint som vanligt och sedan kommer dom där jävlarna som går med på betar långt över pot för att träffa hålstege och färgdrag och gör det givetvis! Fick lägga färg 2ggr då jag förstod att dom lyckats träffa kåk! Skönt nog så var det andra som gick med, så jag fick se att jag hade rätt!

Märker att jag lärt mig att läsa spelet bättre, men jag har fortfarande inte fått tillbaka klonken!

Sen så HATAR jag 0,5/1 nivån! Helt sjukt va dåligt det är! Men jag har inte rulle att gå upp till 1/2!

Bankrulle innan: 2391:-

Bankrulle efter: 2270:-

- 121:- denna session!

Länk till kommentar

Tja stoffe, längesen jag läste nu, synd att vinsterna har avtagit lite.

Ett tips om du inte redan använder dig av det, är "Hagbards statistik och bokföring i Excel". Min rulle har svängt ordentligt de sista, men nu är jag på väg uppåt igen. Kör med Hagbards nu, och det är väldigt bra. Man blir av en kul anledning mycket mera skärpt i spelet med, då man inte vill ha plumpar i protokollet ;).

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21313&highlight=hagbard

GL i fortsättningen, kanske ses vid bordet ;)

Länk till kommentar

Vadå inte rulle? När har du egentligen lirat på 1/2 med rulle.. ? Du missar så mycket fisk så det är inte sant :/ Jag har plussat 2k på två dagar nu.. and you're missing out! :x

Jag förväntar mig att hitta dig på åtminstone ett 1/2 bord med iaf 200kr inköp inom de närmaste dagarna, okeh?

Länk till kommentar

Vadå inte rulle? När har du egentligen lirat på 1/2 med rulle.. ? Du missar så mycket fisk så det är inte sant :/ Jag har plussat 2k på två dagar nu.. and you're missing out! :x

Jag förväntar mig att hitta dig på åtminstone ett 1/2 bord med iaf 200kr inköp inom de närmaste dagarna, okeh?

Jag vill köra med fulltinköp och eftersom fullt inköp på 1/2 är 400:-, så anser jag inte att jag har rulle för det! Men jag får se! ;)

Länk till kommentar

Jag vill köra med fulltinköp och eftersom fullt inköp på 1/2 är 400:-, så anser jag inte att jag har rulle för det! Men jag får se! ;)

Länk till kommentar

Ett tips om du inte redan använder dig av det, är "Hagbards statistik och bokföring i Excel". Min rulle har svängt ordentligt de sista, men nu är jag på väg uppåt igen. Kör med Hagbards nu, och det är väldigt bra. Man blir av en kul anledning mycket mera skärpt i spelet med, då man inte vill ha plumpar i protokollet ;).

Tack Hilmers! Ska kika på vad det är för något!

Länk till kommentar

Tack Hilmers! Ska kika på vad det är för något!

Länk till kommentar

tjo på dig!

Har du tappat flytet? Du hade ju en sjuhelsikes bra månad förra väl?Nåväl, varians antar jag.Bara du inte blir knåpp i huvudet på alla sanlösa synar o börjar tilta loss så minimerar du förlusterna ju o vändningen kommer säkert tillbaka som ett brev på posten.

Tjena! det va ett tag sen!

Jo just nu verkar flytet ha försvunnit, men jag letar vidare efter det! Förra månaden var tok bra! Min lätt bästa och det ger blodad tand ;)

Länk till kommentar

tjo på dig!

Har du tappat flytet? Du hade ju en sjuhelsikes bra månad förra väl?Nåväl, varians antar jag.Bara du inte blir knåpp i huvudet på alla sanlösa synar o börjar tilta loss så minimerar du förlusterna ju o vändningen kommer säkert tillbaka som ett brev på posten.

Tjena! det va ett tag sen!

Jo just nu verkar flytet ha försvunnit, men jag letar vidare efter det! Förra månaden var tok bra! Min lätt bästa och det ger blodad tand ;)

Länk till kommentar

Prövade 1/2 igen! Jag såg verkligen inte färgen! Såg den inte ens när han visade... Kul värre!

peppsan97 sitter på plats 1 med 264.82

plisken9 sitter på plats 2 med 165.40

stoffe83 sitter på plats 3 med 375.35

LikE sitter på plats 4 med 254.85

_Alibaba_ sitter på plats 5 med 354.85

stoffe83 satsar s mörken 2.00

plisken9 satsar l mörken 1.00

plisken9: --, --

stoffe83: 9s, Qc

LikE: --, --

_Alibaba_: --, --

peppsan97: --, --

Pre-flop:

LikE: Lägger mig

_Alibaba_: Lägger mig

peppsan97: Syna 2.00

plisken9: Syna 2.00

stoffe83: Passa

Flop (Board: 2d, Jc, 10d):

plisken9: Passa

peppsan97: Satsa 6.00

plisken9: Lägger mig

stoffe83: Syna 6.00

Turn (Board: 2d, Jc, 10d, Ac):

peppsan97: Passa

River (Board: 2d, Jc, 10d, Ac, Kd):

peppsan97: Satsa 22.00

stoffe83: All in

peppsan97: All in

Showdown:

stoffe83 visar: 9s, Qc (stege med ess i topp)

peppsan97 visar: 4d, 7d (färg med högsta kort kung)

Huvudpott:

peppsan97 vinner potten på 518.39 med färg med högsta kort kung

(13.25 spelavgiften togs ut för den här handen)

Länk till kommentar

Prövade 1/2 igen! Jag såg verkligen inte färgen! Såg den inte ens när han visade... Kul värre!

peppsan97 sitter på plats 1 med 264.82

plisken9 sitter på plats 2 med 165.40

stoffe83 sitter på plats 3 med 375.35

LikE sitter på plats 4 med 254.85

_Alibaba_ sitter på plats 5 med 354.85

stoffe83 satsar s mörken 2.00

plisken9 satsar l mörken 1.00

plisken9: --, --

stoffe83: 9s, Qc

LikE: --, --

_Alibaba_: --, --

peppsan97: --, --

Pre-flop:

LikE: Lägger mig

_Alibaba_: Lägger mig

peppsan97: Syna 2.00

plisken9: Syna 2.00

Flop (Board: 2d, Jc, 10d):

plisken9: Passa

peppsan97: Satsa 6.00

plisken9: Lägger mig

stoffe83: Syna 6.00

Turn (Board: 2d, Jc, 10d, Ac):

peppsan97: Passa

River (Board: 2d, Jc, 10d, Ac, Kd):

peppsan97: Satsa 22.00

stoffe83: All in

peppsan97: All in

Showdown:

stoffe83 visar: 9s, Qc (stege med ess i topp)

peppsan97 visar: 4d, 7d (färg med högsta kort kung)

Huvudpott:

peppsan97 vinner potten på 518.39 med färg med högsta kort kung

(13.25 spelavgiften togs ut för den här handen)

Länk till kommentar

Har suttit och lirat lite ikväll! Kvällskvisten (20+2:- turre) där det blev 67/500 och ITM är top 50! Ställde med AK och fick syn av AJ! J på floppen!

Lirade en 30+3:- sit n go, där jag åkte i mitten någonstans! 2CG bord uppe, där det ena gick svin dåligt och det andra riktigt bra! Ska räkna ihop nu om det blev plus eller minus!

Bankrulle innan: 2363:-

Bankrulle efter: 2263:-

- 100:- denna session!

Länk till kommentar

Jag fattar inget! Mitt Cash Game funkar verkligen inte! Eller ett bord går alltid bra, men inte tillräckligt för att täcka upp förlusterna på dom andra!

Ni får gärna tro att jag överdriver o så, men hur lugnt och genomtänkt jag än spelar så blir jag utklonkad! Har jag top par så har den andra alltid samma med snäppet högre kicker! Har jag stege har dom färg, har jag färg har dom kåk! Det är verkligen så HELA jävla tiden! Sista handen nu så lyckades jag plocka upp AA och hamna allin pre flop...vad har dom andra...jo AA kul jul!

Spelade 3 CG bord nu och turren där det blev 192/500! en nisse tyckte han kunde syna ca 70-80 av sin stack för att få runner runner stege....och gissa vad...han lyckades!

Duktigt lite motivation nu och samtidigt kanske jag måste ta ut halva rullen *sucka*

btw, fick bilen påbackad av en lastbil i fredags! den stod parkerad utanför jobbet! Jippi va kul!

Bankrulle innan: 2263:-

bankrulle efter: 2014:- Får va glad över att jag fortfarande har över 2K!

- 249:- denna session!

Länk till kommentar

Äntligen lämnade chefen kvar laptopen på jobbet! Komer förhoppningsvis kunna spela mera i fortsättningen, för jag komer tydligen inte jobba varje dag, även fast jag vill det! Därför är + jävligt viktigt på pokern!

Satt bara en kort session nu (som jag gjorde förr) och då gick det bra på båda borden! Eller det ena bordet kom igång i slutet! Hur som helst va det skönt att få plussa!

Bankrulle innan: 2014:-

Bankrulle efter: 2163:-

+ 149:- denna session!

Satan va jag vill ha en laptop!!!!!!!!!

Länk till kommentar