Gå till innehåll

Stoffe: Gör om Gör rätt!

stoffe83

Recommended Posts

Tyvärr så är jag inte helt ikapp med ekonomin nu, men från och med nästa månad så borde det fungera igen! Den sista tiden i mitt liv har varit bland det jobbigaste jag varit med om! (vissa undantag finns)

Sista veckan har gått skit när det gäller CG och jag behöver casha ut en stor del av rullen, för att täcka utgifter!

Från och med nu, så är det enbart 0,5/1 CG och 20+2:- sit n go och 20+2:- MTT som gäller! Minst tills rullen ligger på 1K mer!

Jag får se det hr som en nystart och en chans att bevisa för mig själv att jag kan! Har trots allt haft en väldigt fin juli månad och det är utan tvekan den bästa poker månaden i mitt liv!

Nu ska jag se om jag inte kan göra om min presentation på sida 1.

BANKRULLE NU: 2012:-

Tar alltså ut 4500:-

Trist att behöva börja om med rullen. :( Vet hur det känns. Var tvungen att ta ut hela rullen denna månaden :)

Ja jag läste det! Men vad gör man inte! Bättre det än bidrag eller nåt sånt! Kunde du behålla något?

Kunde behålla $80 men dom rök. Grejen är att jag egentligen inte skulle ha några ekonomiska problem... pengarna har bara blivit förskjutna en månad så jag borde vara tillbaka nästa månad. :) Tyckte inte det var så längesen din BR var på 1400kr så du e nog snart tillbaka på samma nivå som innan uttaget hoppas jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr så är jag inte helt ikapp med ekonomin nu, men från och med nästa månad så borde det fungera igen! Den sista tiden i mitt liv har varit bland det jobbigaste jag varit med om! (vissa undantag finns)

Sista veckan har gått skit när det gäller CG och jag behöver casha ut en stor del av rullen, för att täcka utgifter!

Från och med nu, så är det enbart 0,5/1 CG och 20+2:- sit n go och 20+2:- MTT som gäller! Minst tills rullen ligger på 1K mer!

Jag får se det hr som en nystart och en chans att bevisa för mig själv att jag kan! Har trots allt haft en väldigt fin juli månad och det är utan tvekan den bästa poker månaden i mitt liv!

Nu ska jag se om jag inte kan göra om min presentation på sida 1.

BANKRULLE NU: 2012:-

Tar alltså ut 4500:-

Trist att behöva börja om med rullen. :( Vet hur det känns. Var tvungen att ta ut hela rullen denna månaden :)

Ja jag läste det! Men vad gör man inte! Bättre det än bidrag eller nåt sånt! Kunde du behålla något?

Kunde behålla $80 men dom rök. Grejen är att jag egentligen inte skulle ha några ekonomiska problem... pengarna har bara blivit förskjutna en månad så jag borde vara tillbaka nästa månad. :) Tyckte inte det var så längesen din BR var på 1400kr så du e nog snart tillbaka på samma nivå som innan uttaget hoppas jag :)

Skönt att veta att du kan komma tillbaka! Näe det var verkligen inte länge sen jag låg nere på 1400 och simma :D

Hoppas på att klonka upp mig och vara tillbaka snart igen =)

Länk till kommentar

Nu har man lirat kvällens turre igen! ITM för 3:e dagen i rad! Tyvärr bara plats 38/500 och det gav hela 35:- 8-) Lirade ett CG bord en kort stund som gav plus 23 tror jag!

Tjejen ska lira en 20+2:- turre klockan 01:00 så vi får hoppas hon klonkar den!

Bankrulle just nu: 2388:-

Kvällens tilt: Trådlösa musen som inte ens är en månad gammal fungera inte, så jag fick plocka fram den halv defekta! Därav bara ett CG bord!

Länk till kommentar

Nice ändå. =D plusat upp åter 100euro jag också på unibet.

345euro plus idag. deras cashgame är riktigt bra =D

deras Sng's är väldigt otrafikerade. tycker jag

OT hur går det för tjejen i tuneringen?

Du verkar plussa på fint! :) Jag vet inte vart tjejen kom! Hörde bara att hon ropade att hon åkte med 66!

Länk till kommentar

Kan någon förklara för mig varför mitt CG helt plötsligt inte fungerar längre! Jag försöker komma på om jag gör något annorlunda, men det gör jag fan inte! Men jag fortsätter bara att förlora i det!

Torskade ett inköp nu! Floppar 2par och dom rivrar färg! Och jag satsar kan jag lova, så där ligger inte felet! Själv missar jag ALLA drag jag har! Får jag högt pp, så foldar alla pre innan jag ens satsat!

Börjar bli grymt trött på det här nu!

Bankrulle innan: 2388:- Sen lirade tjejen en mtt och någon sit n go igår, så beloppet ska vara lägre!

Bankrulle efter: 2161:-

Länk till kommentar

Kan någon förklara för mig varför mitt CG helt plötsligt inte fungerar längre! Jag försöker komma på om jag gör något annorlunda, men det gör jag fan inte! Men jag fortsätter bara att förlora i det!

Torskade ett inköp nu! Floppar 2par och dom rivrar färg! Och jag satsar kan jag lova, så där ligger inte felet! Själv missar jag ALLA drag jag har! Får jag högt pp, så foldar alla pre innan jag ens satsat!

Bankrulle innan: 2388:- Sen lirade tjejen en mtt och någon sit n go igår, så beloppet ska vara lägre!

Jaha, kan du lägga upp nån HH så kan vi diskutera den, jag har mött dig ett antal gånger i SnG och CG på SS, tycker ibland att du verkar spela lite väl löst, eller så har du bara en dålig period som man kan ha ibland.

Länk till kommentar

Jaha, kan du lägga upp nån HH så kan vi diskutera den, jag har mött dig ett antal gånger i SnG och CG på SS, tycker ibland att du verkar spela lite väl löst, eller så har du bara en dålig period som man kan ha ibland.

Ja ditt nick känner jag igen! Brukar inte vara så lös, utan det blir mer när jag kommer in i en svaka! Tyvärr har jag inga HH:s sparade :(

Länk till kommentar

Spelade iaf 3st 20+2:- sit n go! Gick bäst i den ända som inte var en turbo! Nu skippar jag turbo, men åkte i samtliga! Fick ta me fan inga händer! Eller iaf så många att det räcker ed en hand för att räkna dom! Varje gång jag fick ett pp så hade någon annan högre pp!

Vet i fan om jag ska ta en liten break nu!

- 66:- iaf!

Länk till kommentar

Nu har man lirat kvällens turre igen! ITM för 3:e dagen i rad! Tyvärr bara plats 38/500 och det gav hela 35:- 8-) Lirade ett CG bord en kort stund som gav plus 23 tror jag!

Kvällens tilt: Trådlösa musen som inte ens är en månad gammal fungera inte, så jag fick plocka fram den halv defekta! Därav bara ett CG bord!

4 bord på Prima med touchpad, touchpad is the shit ;)

Länk till kommentar

4 bord på Prima med touchpad, touchpad is the shit ;)

2 frågor! Hur är CG på prima och har dom bra med bananer? Touchpad låter som nåt man tar på ;) Men har du lust att berätta eller kanske länka nån sida så man kan se det?

Länk till kommentar

fan dig känner jag igen från borden på SS tror jag placerade dig som fisk lr nånting åt de hållet :lol:

vi får väl mötas på borden och se om jag hade rätt. ;)

Inte en anning om vi har möts! Folk kan kalla mig fisk om dom vill! Så länge jag tar hem pengarna, så rör det mig inte 8-)

Länk till kommentar

fan dig känner jag igen från borden på SS tror jag placerade dig som fisk lr nånting åt de hållet :lol:

Inte en anning om vi har möts! Folk kan kalla mig fisk om dom vill! Så länge jag tar hem pengarna, så rör det mig inte 8-)

hehe :D jo litegrann så är de.. tyvär alldeles för ofta på SS blir lite lotto känslka över de hela.. :shock: du grindar 0.5/1 nu lr håller du dig till 1/2??

Länk till kommentar

hehe :D jo litegrann så är de.. tyvär alldeles för ofta på SS blir lite lotto känslka över de hela.. :shock: du grindar 0.5/1 nu lr håller du dig till 1/2??

Jag tror det är så, att det finns så jävla mkt fisk på SS (alla som aldrig provat poker tidigare men vill göra ett försök nu osv) så man kanske måste vara lite fiskig själv! Stämmer att jag är på 0,5/1! Skulle vilja gå upp till 1/2 igen just pga att man vinner mer och det är så mkt jobbiga fiskar på lägsta!

Länk till kommentar

har en 3 k till innan jag ska pallra mig upp ivf.. vill inte sitta med 15 inköps regeln osv. .ska föröska hålla 3000*bb inköp ivf.. får se hur de går nästa mål på SS är då ivf.. 5 siffrigt..

jo instmmer alldeles.. dom är rent ut sagt nå jävla korkade på lågnivåerna på SS.. men finns dom som är lika dumma upp till 5/10 ivf som jag sett.

Länk till kommentar

har en 3 k till innan jag ska pallra mig upp ivf.. vill inte sitta med 15 inköps regeln osv. .ska föröska hålla 3000*bb inköp ivf.. får se hur de går nästa mål på SS är då ivf.. 5 siffrigt..

jo instmmer alldeles.. dom är rent ut sagt nå jävla korkade på lågnivåerna på SS.. men finns dom som är lika dumma upp till 5/10 ivf som jag sett.

Jag var juh riktigt nära 5 siffrigt, men men! Bara att grinda sig upp igen! Jag har oxå sett att det finns riktiga puckon på dom högre nivåerna! Men 0,5/1 skulle nog kunna hålla vm i idiot poker!

Länk till kommentar

Vad är det som händer? Jag är så chock...så imponerad! Ja vad ska jag säga!? Innan jag går vidare på just den grejen så åkte jag på plats 117/500 i gårdagens turre så det blev inte ITM ytterliggare en dag! Låg lite plus på CG men straxt innan jag skulle sluta var det bad beat dax och jag gick minus (30-50:- ) tror jag!

Jag satte mig vid PS2 och spelade nåt WSOP spel jag lånat av brorsan och gick och la mig runt 1! Tjejen skulle spela en 20+2:- turbo turre som började ungefär då! Brukar vara över 400 spelare i den!

Nu ringde hon mig precis och undrade om jag hade något minne från natten? ??????? jag är ett levande lik när jag sover :D

Hur som helst så hade det varit 413 tror jag hon sa och hon hade kommit 5:a vilket gav 441:-

Vilken turnerings tjej jag har 8-)

Själv tror jag bara att jag i helgen kommer spela turren som jag kvalat till! Inköp annars 500+50:-

Bankrulle nu: 2407:-

Länk till kommentar

Nu ringde hon mig precis och undrade om jag hade något minne från natten? ??????? jag är ett levande lik när jag sover :D

Utnyttjade hon dig i sömnen? "Point at the doll where she touched you" :D

hahaha nja inte vad jag vet, men jag skulle antagligen inte ha så mkt emot det!

Länk till kommentar

Häromdagen så kvalade jag juh in till delfinalen i NLP på SS!

Normalt kostar delfinalen 500+50:- för att få deltaga i!

Just nu är det första pausen efter en timme och jag är faktiskt chipleader och har varit det i över 30 minuter, kanske till och med 45! :twisted:

Det var 76st som startade och det är hela 14st som vinner plats till finalen och plats 15 får 200:- Finalen kostar ananrs 2500+200:-!

I pausen så är det 39st kvar!

Länk till kommentar