Gå till innehåll

Kontot länsat, vad ska man göra?


silencer_

Recommended Posts

Hej alla glada! Fick precis en trevlig överraskning när jag kom hem nyss från krogen. Mitt sunpoker.com konto är länsat! (förutom 230 dollar). Tillåt mig i min totala fylla att ändå skratta åt det, är ju så jävla typiskt. Hann dessutom plusa 700 på 5/10 innan jag begav mig ut. Så vadfan gör man nu? Någon som har eventuell intressant erfarenhet i ärendet? Bara sitta och lida lite, eller finns det faktiskt något att göra åt det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Jag är tillbaka i ny fräsh vigör sedan den brutala fyllan och upptäckten igår. Tyvärr så verkar det vara så att det faktiskt har hänt, så det är inget som missades i fyllan igår. Jag har varit i vidare kontakt med supporten och de har skickat mig hand historyn där jag förlorat pengarna, när jag försöker hitta dessa händer i handhistoryn (via siten) så har den inga händer att visa upp, vilket gör det hela ännu konstigare. Återkommer när jag vet mer i ärendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte det än, det är inte beslutat. Supporten kunde inte lova mig hur det skulle bli med eventuell ersättning. Det skulle till en liten utredning nu, och när den är klar så får jag besked om det, dock har dem varit otroligt serviceminded så skulle nästan förvåna mig om dem inte ersätter iallafall delar av beloppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...