dr noob Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Mina slöa nattliga tankar om vedervärdiga småstackar och dom totalt inkompetenta pokernätverksansvariga som faktiskt har en chans att ändra saker men tyvärr ger fulla fan i det! (weee, Längsta rubriken? Hands off Qos! Hell no! - QoS ) Varför finns det inte någon enda liten pissajt som ens verkar ha kommit på tanken att införa bord med rimligare minsta inköp? Säg 100 eller varför inte 200 bb. Konkurensen i branchen påstås vara stentuff, men ingen gör ett jota för att sticka ut. Nu verkar till slut även de värsta mupparna se möjligheten att göra sig en säker vinst med en pytteliten stack och en handfull enkla regler. Småstackarna gör ibland så att jag känner för att lägga ner onlinepokern för gott. Små avskyvärda parasiter är vad dom är. Även fast jag stadigt plussar känns det vidrigt att behöva ge upp värde till dessa. Det blir lite grann som att en extra rake som tas ut. Argument som "Dom flesta som köper in kort är urusla spelare -Låt dom därför hållas" går självklart tokbort. Är dom nu så dåliga så vill jag väl absolut inte att dem köper in kort. Nej, jag vill naturligtvis att dom ska köpa in för så mycket som möjligt istället. Är då motargumentet att dom kommer gå ner i nivå så säger jag skit samma -pengarna vandrar uppåt! Sen har vi såklart problemet med bottar. Att det tillåts att köpa in kort är guld värt för dessa mänskliga avarter. Visst, vem vet om det faktiskt finns shortstackbottar. Jag har då aldrig hört talas om några. Men å andra sidan så är dom så gott som omöjliga att upptäcka. Speciellt med tanke på hur lite pokersajterna verkar göra för att upptäcka de eventuella bottarna (tänker på partys SnG-bottar). Med tanke på att en shortstack-bot skulle vara så enkel att tillverka så är det helt superduper ofattbart idiotkorkat att det tillåts med små mikroskopiska inköp. Varför är det som det är då? För mig ter det sig sjukt inkompetent att det ser ut som det gör. Det jag kan komma att tänka på är att korta inköp tillåts är väl för att: -Minska mupparnas lossrate -Varför ändra ett vinnande koncept. Party vart värderat till ca $999x10¨100000000000000000000, därför gör vi alla så. -Dom som har något att säga till om faktiskt inte vet och förstår. Verkar väl troligt med tanke på att regelfel såsom primabuggen faktiskt är programmerade i flera programvaror. Trodde jag hade fler orsaker för att tillåta pytteinköp i huvudet, men verkar som o jag tappat bort dom såhär på lördagsnatten. Jahopp, Det var det antar jag.Tack för att du lyssnar. Ville bara steama av mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Vanligt folk vill kunna gambla på alldeles för hög nivå, thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts