Largo-Sama Postad 9 Maj , 2006 Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Utan erektion kan jag inte spela mitt A-game. Porrsurfande kommer alltså i första hand Jag dricker alltid vatten i mängde när jag spelar, både live och online. Det blir alltså toabesök i varje paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 1: MAT? slänger in något i mikron/ugnen. 2: Står och hoppar av stress o pissnödighet och stirrar in i ugnen. 3: tänker att jag måste pissa 4: hör att första given delas, springer in och fortsätter springa mellan maten och MTT'n. Får dock en monster hand och sitter kvar och glömmer maten. Resultat: Jo jag hade AA och träffar A på flopp...hamnar all in då han får färg på river och åker ut. Då sitter jag bara där, helt nerpissad och hungrig och känner lukten av rök utifrån köket. Hatar pauser:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 kissar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Tar en rök och smälter infon jag fått på fienderna, så jag kan klura ut en oslagbar plan förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 1: MAT? slänger in något i mikron/ugnen.2: Står och hoppar av stress o pissnödighet och stirrar in i ugnen. 3: tänker att jag måste pissa 4: hör att första given delas, springer in och fortsätter springa mellan maten och MTT'n. Får dock en monster hand och sitter kvar och glömmer maten. Resultat: Jo jag hade AA och träffar A på flopp...hamnar all in då han får färg på river och åker ut. Då sitter jag bara där, helt nerpissad och hungrig och känner lukten av rök utifrån köket. Hatar pauser:/ Livet ar verkligen inte latt:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Är ju nästan aldrig paus samtidigt i mtts, så det kan bli lite krångligt. Brukar dela upp det lite så jag skyndar mig att hämta vatten/mat då så många bord som möjligt har paus. Blir lite sitting out men vad ska man göra! Toa besöken tar ju inte så lång tid, så det blurkar jag kunna klämma in under spelets gång när det är mycke limpare i tidig pos:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheShuffler Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Spanking the monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts