Gå till innehåll

Vad gör du i pausen på en MTT?

sympathetic

Recommended Posts

• 10 months later...
  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1: MAT? slänger in något i mikron/ugnen.

2: Står och hoppar av stress o pissnödighet och stirrar in i ugnen.

3: tänker att jag måste pissa

4: hör att första given delas, springer in och fortsätter springa mellan maten och MTT'n. Får dock en monster hand och sitter kvar och glömmer maten.

Resultat: Jo jag hade AA och träffar A på flopp...hamnar all in då han får färg på river och åker ut. Då sitter jag bara där, helt nerpissad och hungrig och känner lukten av rök utifrån köket.

Hatar pauser:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: MAT? slänger in något i mikron/ugnen.

2: Står och hoppar av stress o pissnödighet och stirrar in i ugnen.

3: tänker att jag måste pissa

4: hör att första given delas, springer in och fortsätter springa mellan maten och MTT'n. Får dock en monster hand och sitter kvar och glömmer maten.

Resultat: Jo jag hade AA och träffar A på flopp...hamnar all in då han får färg på river och åker ut. Då sitter jag bara där, helt nerpissad och hungrig och känner lukten av rök utifrån köket.

Hatar pauser:/

Livet ar verkligen inte latt:roll:

Länk till kommentar

Är ju nästan aldrig paus samtidigt i mtts, så det kan bli lite krångligt. Brukar dela upp det lite så jag skyndar mig att hämta vatten/mat då så många bord som möjligt har paus. Blir lite sitting out men vad ska man göra! Toa besöken tar ju inte så lång tid, så det blurkar jag kunna klämma in under spelets gång när det är mycke limpare i tidig pos:D

Länk till kommentar